Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorBittenglová, Tereza
dc.contributor.refereeCoufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2017-6-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:03:21Z-
dc.date.available2016-3-31
dc.date.available2018-01-15T15:03:21Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-6
dc.identifier69340
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27406
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem "Význam práce se stavebnicemi u dětí předškolního věku" je rozdělena do tří částí. První část je teoretická a je věnována významu hry v životě dětí, zejména hry se stavebnicemi. Druhá část je metodologická, ve které se dozvídáme cíle experimentu, použité metody a pomůcky, jednotlivé aktivity a scénář. Poslední částí je experimentální část, která obsahuje samotný průběh a vyhodnocení experimentu. Celý výzkum probíhal v mateřské škole s genderově vyváženým vzorkem osmi dětí. Jeho cílem bylo zjistit, jaké stavebnice si děti volí ke své volné hře, jaké typy staveb staví z dřevěných kostek a jak se liší hra se stavebnicemi podle pohlaví a věku dětí.cs
dc.format44 s. (62 178 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=69340-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpráce se stavebnicemics
dc.subjectpředškolní dětics
dc.subjectvýznam hrycs
dc.subjecttypologie stavebniccs
dc.subjectfáze vývoje stavbycs
dc.subjectodlišnosti stavebcs
dc.subjectvýběr stavebniccs
dc.titleVýznam práce se stavebnicemi u dětí předškolního věkucs
dc.title.alternativeImportance of work with building blocks at preschool childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis named "The importance of using building kits with children at preschool age" is divided into three separate parts. The first part is theoretical and is dedicated to the importance of playing games in the life of children, especially working with building kits. The second part is methodological, it contains the objectives of the experiment, the used tools and methods, the individual activities and the screenplay. The last part is the experimental one, which includes the very process of the experiment and the evaluation of data. The whole research took place at a preschool while working with a gender equal group of eight children. The objective of the research was to find out which bulding kits were the children choosing during their free play, which types of sctructures they were building and how does their behaviour change according to their gender and age while playing with the building kits.en
dc.subject.translatedusing building kitsen
dc.subject.translatedpreschool childrenen
dc.subject.translatedimportance of gameen
dc.subject.translatedtypology of builging kitsen
dc.subject.translatedstage of building processen
dc.subject.translateddifference od buildingsen
dc.subject.translatedchoice of building kitsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Bittenglova Tereza.pdfPlný text práce4,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bittenglova hodnoceni390.pdfPosudek vedoucího práce988,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bittenglova posudek.pdfPosudek oponenta práce2,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bittenglova protokol439.pdfPrůběh obhajoby práce461,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27406

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.