Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorGažáková Eva, MgA. Ph.D.
dc.contributor.authorPaterová, Tereza
dc.date.accepted2017-9-11
dc.date.accessioned2018-01-15T15:05:01Z-
dc.date.available2015-12-11
dc.date.available2018-01-15T15:05:01Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-29
dc.identifier69222
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27755
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o předsudcích, které se vyskytují na 1. stupni základní školy, a navrhuje učitelům, jak s nimi pomocí dramatické výchovy pracovat. Obsahem teoretické části jsou kapitoly vysvětlující prospěch dramatické výchovy a následně vykládají metody dramatické výchovy. Další stěžejní částí je výklad o předsudcích, jejich vzniku a projevech. V návaznosti na předsudky je podstatný odstavec interpretující předsudky ve škole. Praktická část diplomové práce obsahuje tři dramatické lekce. První je zaměřena na předsudky vůči sociálně slabým a je motivována chudou dívkou Vanesou, druhý příběh o chlapci na invalidním vozíku představuje žákům předsudky vůči fyzicky postiženým a poslední dramatická lekce se týká vietnamského chlapce, tématem jsou předsudky vůči jedincům odlišné národnosti.cs
dc.format64 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjectpředsudekcs
dc.subject1. stupeň základní školycs
dc.subjectdramatická lekcecs
dc.subjectpředsudky vůči sociálně slabýmcs
dc.subjectpředsudky vůči fyzicky postiženýmcs
dc.subjectpředsudky vůči jedinci odlišné národnostics
dc.titleMetody dramatické výchovy při práci s předsudky na 1. stupni základní školy Tmaňcs
dc.title.alternativeMethods of Drama education in working with prejudices at primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with prejudices that occur at the first level of elementary school and suggests to teachers how to work with them through dramatic education. The content of the theoretical part are chapters explaining the benefits of dramatic education and then interpreting methods of dramatic education. Another key part is an explanation of prejudices, their origin and manifestations. Following the prejudices, a crucial paragraph interpreting prejudices in the school is important. The practical part of the diploma thesis contains three dramatic lessons. The first is focused on prejudices against the socially weak and motivated by the poor girl Vanesa, the second story about the boy on the wheelchair presents the pupils with prejudices against the physically disabled, and the last dramatic lesson concerns the Vietnamese boy, the subject is the prejudice against individuals of different nationality.en
dc.subject.translateddramatic educationen
dc.subject.translatedprejudiceen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translateddramatic lessonen
dc.subject.translatedprejudices against the socially weaken
dc.subject.translatedprejudices against the physically disableden
dc.subject.translatedprejudices against individuals of different nationalityen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Metody dramaticke vychovy pri praci s predsudky na 1. stupni Zakladni skoly Tman.pdfPlný text práce819,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paterova VP022.pdfPosudek vedoucího práce122,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paterova OP063.pdfPosudek oponenta práce109,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paterova O062.pdfPrůběh obhajoby práce49,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27755

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.