Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMenclová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorPalánová, Aneta
dc.date.accepted2017-6-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:06:23Z-
dc.date.available2014-12-12
dc.date.available2018-01-15T15:06:23Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-18
dc.identifier64414
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28015
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá slovotvorbou v jazyku reklamy a je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část věnuje pozornost reklamě, jejímu historickému vývoji, objasňuje typy reklam a strukturu reklamních textů. Dále se zaměřuje na jazyk reklamy a jeho charakteristické znaky z hlediska slovní zásoby a syntaxe. V této části se také nachází kapitola věnována slovotvorbě, jejímu vysvětlení a klasifikaci jednotlivých slovotvorných způsobů v německém jazyce. V praktické části se analyzují vyhledaná substantiva v konkrétních reklamách v německých časopisech. Jejich analýza je založena na klasifikaci slovotvorných způsobů. Výsledky, které práce přinesla, jsou uvedeny v závěru práce.cs
dc.format77 s. (112 821 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectjazyk reklamycs
dc.subjectslovní zásobacs
dc.subjectanglicismuscs
dc.subjectslovotvorbacs
dc.subjectslovotvorné způsoby.cs
dc.titleSlovotvorba jazyka reklamycs
dc.title.alternativeWord-Formation in Advertising Languageen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis master´s thesis deals with the word-formation processes in the language of advertisement and is divided in two main parts. Theoretical part is focused on the Advertisement and its historical evolution. It explains different kinds of advertisement and structure of advertising texts. Farther way it focuses on the language of advertisement and its characteristic signs from the point of view vocabulary and syntax. In this part is also situated chapter devoted to the word-formation, its explanation and classification of particular word-forming ways in German language. In practical part I analyze found substantives in the concrete advertisements in the German magazines. The Analysis is based on the classification of word-forming ways. The Results of this master's thesis are mentioned in conclusion.en
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedadvertising languageen
dc.subject.translatedvocabularyen
dc.subject.translatedanglicismen
dc.subject.translatedword-formationen
dc.subject.translatedword-forming ways.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Die Wortbildung in der Werbesprache- A. Palanova.pdfPlný text práce1,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Palanova_vp.pdfPosudek vedoucího práce1,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Palanova_op.pdfPosudek oponenta práce1,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Palanova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce392,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28015

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.