Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSkálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKřiváčková, Lucie
dc.contributor.refereeNosková Marta, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-5
dc.date.accessioned2018-01-15T15:06:33Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:06:33Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71764
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28073
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na možnosti podnikání formou franchisingu, který je zde zpracován z teoretického i praktického hlediska. V teoretické části je popsána historie franchisingu, jeho základní podstata, definice a pojmy. V praktické části je představen koncept Švejk a jeho konkrétní pobočka. K analýze činnosti restaurace je použita interní a externí analýza a dotazníkové šetření. Na základě těchto poznatků je poté zpracována SWOT analýza, která zobrazuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby podniku. Poslední částí této práce je zpracování jednotlivých návrhů na rozvoj podniku a jejich ohodnocení pomocí nákladové a časové analýzy. Mezi tyto návrhy patří například tematické akce, pitná voda zdarma a zlepšení propagace podniku.cs
dc.format85 s. (156 324 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfranchisingcs
dc.subjectfranchisorcs
dc.subjectfranchisantcs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectnávrhycs
dc.subjectpodnik švejk tivolics
dc.subjectkoncept švejkcs
dc.titleMožnosti podnikání formou franchisingucs
dc.title.alternativeBusiness Opportunities through Franchisingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented thesis focuses on business opportunities in the form of franchising which is analyzed from both theoretical and practical perspectives. The theoretical section describes the history of franchising, its fundamental nature, definition and terms. The practical part introduces the Švejk concept and its specific branch. Both internal and external analyses as well as a questionnaire survey were used to assess activities of the restaurant. Based on these findings, the SWOT analysis was compiled, specifying strengths, weaknesses, opportunities and threats to the enterprise. The last section of this thesis sums up the individual proposals to advance the enterprise and their evaluation by using cost and time analyses. These proposals include themed events, free drinking water and improved promotion of the enterprise.en
dc.subject.translatedfranchisingen
dc.subject.translatedfranchisoren
dc.subject.translatedfranchiseeen
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translatedproposalsen
dc.subject.translatedšvejk tivoli enterpriseen
dc.subject.translatedšvejk concepten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace-Lucie Krivackova.pdfPlný text práce1,88 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_PM_Krivackova_VP.PDFPosudek vedoucího práce2,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_PM_Krivackova_OP.PDFPosudek oponenta práce2,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Krivackova.PDFPrůběh obhajoby práce1,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28073

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.