Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Nováková Jaroslava, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Sedláčková, Marie | |
dc.contributor.referee | Spěváčková Martina, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2017-9-15 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:10:48Z | - |
dc.date.available | 2016-6-28 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:10:48Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-30 | |
dc.identifier | 71373 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/28789 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zaměřuje na efektivní komunikaci v mateřské škole. Práce nejprve definuje pojem komunikace a popisuje jej z hlediska Rámcově vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Dále se zabývá druhy komunikace, faktory, které mají vliv na účinnost komunikace, a rozebírá efektivní a neefektivní způsoby komunikace, jejich důsledky a podobu v konkrétních situacích. Pomocí výzkumných metod práce zjišťuje, jakým způsobem fungují uvedené způsoby v praxi; zkoumá, které z nich se objevují častěji, a prověřuje, do jaké míry rozumí dotazovaní jedinci dané problematice. | cs |
dc.format | 55 s. (93 655 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | dítě | cs |
dc.subject | pedagog | cs |
dc.subject | efektivní komunikace | cs |
dc.title | Efektivní komunikace v MŠ | cs |
dc.title.alternative | Effective communication in kindergartens | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with effective communication in kindergartens. First of all the work gives a definition of communication an describes it of view of the Framework Education Programme for Preschool Education. Then it is focused on types of communication, on factors that have an influence on efficiency of communication and it analyses effective and ineffective methods of communication, their impact and form in real situations. Research looks into function of communication methods in common practice, frequency of their using and responents' knowledge of the topic. | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
dc.subject.translated | child | en |
dc.subject.translated | educator | en |
dc.subject.translated | effective communication | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Efektivni_komunikace_v_MS_SEDLACKOVA.pdf | Plný text práce | 434,43 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
sedlackova_spevackova.pdf | Posudek oponenta práce | 36,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
sedlackova_novakova.pdf | Posudek vedoucího práce | 38,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
sedlackova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 58,99 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28789
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.