Název: | Torzní kmitání vysokorychlostního pohonu kolejového vozidla |
Autoři: | Halama, Pavel |
Citace zdrojového dokumentu: | RENDL, Jan ed. Studentská vědecká konference: bakalářské studijní programy, sborník rozšířených abstraktů, květen 2019, Plzeň. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2018, s. 10-11. ISBN 978-80-261-0789-7. |
Datum vydání: | 2018 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/29843 svk.fav.zcu.cz/download/sbornik_svkb_2018.pdf |
ISBN: | 978-80-261-0789-7 |
Klíčová slova: | matematické modelování;metoda konečných prvků;kolejová vozidla;pohonné jednotky |
Klíčová slova v dalším jazyce: | mathematic modelling;finite element method;rolling stock;drive units |
Abstrakt: | Práce se zabývá modelováním torzního kmitání hřídelových soustav metodou konečných prvků. Předpokládá se stálý záběr ozubených kol bez ztráty kontaktu. Jsou setaveny dva lineární matematické modely popisující torzní kmity pohonné jednotky p a pohonné jednotky s kontaktem kolo - kolejnice k. Matematické modely jsou využity pro stanovení základních dynamických vlastností pohonu a dále je zkoumán vliv kinematických úchylek v ozubení zubových vazeb na torzní dynamiku pohonu. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Studentská vědecká konference 2018-bakalářské studijní programy Studentská vědecká konference 2018-bakalářské studijní programy Studentská vědecká konference 2018-bakalářské studijní programy |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Halama_P.pdf | Plný text | 2,29 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/29843
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.