Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVaněček, Petr
dc.contributor.authorPrantl, Martin
dc.contributor.refereePetřík, Oldřich
dc.date.accepted2012-06-18
dc.date.accessioned2013-06-19T06:31:20Z
dc.date.available2011-08-31cs
dc.date.available2013-06-19T06:31:20Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-17
dc.identifier46326
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3060
dc.description.abstractPráce pojednává o problémech spojených s vizualizacemi objemových dat ve statických a časově proměnných datech. Práce je rozdělena na 4 hlavní části. V první části je popsána teorie spojená s GPGPU programováním, druhá část rozebírá technologie komprese (ztrátové a bezeztrátové). Třetí část popisuje metody pro vizualizace statických objemových dat, některé techniky jsou implementovány a otestovány. V poslední části jsou testována časově proměnná data. Navržený přístup využívá klasických kompresních algoritmů (LZ, Huffman) implementovaných na GPU jako druhou úroveň komprese. Vlastní vizualizace využívá ray-casting.cs
dc.format91 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectobjemová datacs
dc.subjectčasově proměnná objemová datam vizuslizacecs
dc.subjectLZ algoritmy na GPUcs
dc.subjectray castingcs
dc.titleVizualizace časově proměnných objemových datcs
dc.title.alternativeVisualization of time-varying volumetric dataen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.description.departmentKatedra informatiky a výpočetní technikycs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work discusses problems related to visualization of voluemtric data in static images and time-varying data sets. Whole work is divided into four main parts. In the first part it is described theory of GPGPU programming. Next part describes loseless and lossy data compression. Third part is focused on static volume data images visualization. Several techniques are discussed and tested. Last part of the work describes existing solutions and discuss new proposed technique for time varying data sets compression and vizualization. Proposed method is based on classic compression algorithm, like Huffman encoding or LZ types of compression. Those algorithms are followed with classic ray-casting algorithm for data visualization.en
dc.subject.translatedvolume dataen
dc.subject.translatedtime-varying volume dataen
dc.subject.translatedvisualizationen
dc.subject.translatedLS algorithms on GPUen
dc.subject.translatedray castingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DiplomovaPrace_Prantl_2012.pdfPlný text práce3,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A10N0023Pposudek-ved.pdfPosudek vedoucího práce613,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A10N0023Pposudek-op.pdfPosudek oponenta práce418,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A10N0023Pprubeh.pdfPrůběh obhajoby práce207,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3060

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.