Název: | Modelování elektromechanické interakce v pohonu – vliv měření otáček na hřídeli převodovky pohonu při regulaci rychlosti |
Další názvy: | Modelling of Electro-Mechanical Interaction in Drive – Impact of Drive Speed Measurement on Gearbox Shaft at Speed Control |
Autoři: | Kalaj, Patrik |
Citace zdrojového dokumentu: | Elektrotechnika a informatika 2018: XIX. ročník konference doktorských prací, Zámek Nečtiny, 25. – 26. října 2018: Elektrotechnika, Elektronika, Elektroenergetika, 2018, s. 55-59. |
Datum vydání: | 2018 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/30702 |
ISBN: | 978–80–261–0785–9 |
Klíčová slova: | elektro-mechanická interakce;Matlab;model převodovky;synchronní motor s permanentními magnety;simulace;vektorové řízení |
Klíčová slova v dalším jazyce: | electro-mechanical interaction;Matlab;model of gearbox;permanent magnet synchronous motor;simulation;vector control |
Abstrakt v dalším jazyce: | The paper deals with creating of complex model covering both electrical and mechanical models of the drive and their mutual interaction. High-speed PMSM machine is used along with 3-stage reduction gearbox. The mechanical model takes into account torsional vibration only. The complex model is used to simulate different operational conditions with the emphasis on the electromechanical interaction. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Konferenční příspěvky / Conference papers (KEV) 2018 2018 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Kalaj.pdf | Plný text | 792,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/30702
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.