Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKrotký, Jan
dc.date.accessioned2019-03-04T11:50:38Z-
dc.date.available2019-03-04T11:50:38Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationKROTKÝ, J. Podpora rozvoje digitální gramotnosti realizací projektů z oblasti praktické elektroniky. Technika a vzdelávanie, 2018, roč. 7, č. 1, s. 40-42. ISSN 1338-9742.en
dc.identifier.issn1338-9742
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31182
dc.description.abstractČlánek představuje dílčí výsledky analýzy vzdělávací oblasti Člověk a svět práce z pohledu rozvoje digitální gramotnosti. Zaměřuje se na specifika praktické výuky elektroniky a elektrotechniky za pomocí specifických pomůcek. Autor konfrontuje možnosti vybraných stavebnic a systémů se zkušenostmi z praxe – výuky na druhém stupni základních škol (ISCED 2) v České republice. Na vybraných praktických příkladech autor článku demonstruje aplikaci badatelských metod výuky vedoucích k rozvoji digitálních kompetencí.cs
dc.format3 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherFakulta prírodných vied Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystricisk
dc.rightsPlný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům.cs
dc.rights© Fakulta prírodných vied Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystricisk
dc.subjectdigitální gramotnostcs
dc.subjectklíčové kompetencecs
dc.subjectelektrotechnikacs
dc.subjectelektronikacs
dc.titlePodpora rozvoje digitální gramotnosti realizací projektů z oblasti praktické elektronikycs
dc.title.alternativeDigital literacy development support by implementing projects in field of practical electronicsen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessrestrictedAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe article presents partial results of the analysis of the educational area Man and the World of Work from the point of view of digital literacy development. It is focused on specifics of practical teaching of electronics and electrical engineering by using specific tools. The author confronts possibilities of the building sets and systems with practical experience – teaching at the second stage of elementary schools (ISCED 2) in the Czech Republic. By selecting practical examples, the author of the article demonstrates the implementation of inquiry-based learning methods which lead to digital literacy development.en
dc.subject.translateddigital literacyen
dc.subject.translatedkey competenciesen
dc.subject.translatedelectrical engineeringen
dc.subject.translatedelectronicsen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43924804
dc.project.IDSGS-2018-027/Inovace výuky techniky a technické výchovy na základních školáchcs
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMT)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
Technika a vzdelavanie_Krotky.pdf.pdf144,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31182

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD