Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Zeisek, Adam | |
dc.contributor.editor | Tihelková. Alice | |
dc.contributor.editor | Mišterová, Yvona | |
dc.contributor.editor | Matviyuková, Diana | |
dc.date.accessioned | 2019-03-11T10:21:31Z | - |
dc.date.available | 2019-03-11T10:21:31Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Jazykový a kulturní prostor v proměnách 21. století: sborník příspěvků z konference Profilingua 2018, s. 244-253. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0834-4 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/31248 | |
dc.description.abstract | V této práci jsem představil široce uznávanou definici autonomie a zároveň se podrobněji věnoval jejímu klíčovému aspektu. Dále jsem představil některá teoretická a historická hlediska, která jsou důležitá pro tento koncept, a svoji práci jsem uzavřel představením praktického výzkumného projektu a jeho výsledků. Doufám, že ve čtenáři, který s touto problematikou není blíže obeznámen, má práce vyvolala zájem dozvědět se více. Autonomie žáka v cizojazyčné výuce je široké téma, které se těší velké pozornosti odborné veřejnosti a zasloužila by si i větší zájem širší odborné veřejnosti v České republice. Praktická aplikace tohoto konceptu je také důležitá, proto jsem představil konkrétní výzkumný projekt, který se zabývá hodnocením efektivity autonomního učení. Tento pedagogický přístup je výborným příkladem toho, jak v praxi uplatnit teoretická východiska. Věřím, že autonomie žáka je v dnešní době klíčovou oblastí, která odpovídá na potřeby doby a dnešních žáků a zároveň je možností, jak naplnit požadavky českých kurikulárních dokumentů. | cs |
dc.format | 10 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.ispartofseries | Jazykový a kulturní prostor v proměnách 21. století | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | autonomní učení | cs |
dc.subject | autonomie žáka | cs |
dc.subject | efektivita učení | cs |
dc.subject | základní školy | cs |
dc.title | Pohled na současný stav problematiky rozvoje autonomie žáka u nás a v zahraničí | cs |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.subject.translated | autonomous learning | en |
dc.subject.translated | learner autonomy | en |
dc.subject.translated | learning efficiency | en |
dc.subject.translated | primary schools | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Profilingua 2018 Profilingua 2018 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Zeisek.pdf | Plný text | 349,89 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/31248
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.