Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSoukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorAntošová, Markéta
dc.date.accepted2018-6-13
dc.date.accessioned2019-03-15T10:13:21Z-
dc.date.available2017-6-12
dc.date.available2019-03-15T10:13:21Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-6
dc.identifier74096
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31666
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá podporou školní připravenosti dětí s mentálním postižením na vybrané MŠ v Plzeňském kraji. Práce je rozdělena na dvě části, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly. V těch se věnujeme mentálnímu postižení, vývoji dítěte bez postižení a s mentálním postižením a školní zralosti a připravenosti těchto dětí. V praktické části jsou kazuistické příběhy, diagnostické archy a vyhodnocení výsledků diagnostického šetření určeného pro děti s mentálním postižením, rozhovor s učitelkou, metody a postupy, které rozvíjí schopnosti a dovednosti dítěte. Sběr dat byl uskutečněn pozorováním, rozhovorem, dotazníkem a nahlížením do poradenské a lékařské dokumentace.cs
dc.format123 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdětics
dc.subjectmentální postiženícs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectpodporacs
dc.subjectškolní připravenostcs
dc.titlePodpora školní připravenosti dětí s mentálním postižením na vybrané MŠ v Plzeňském krajics
dc.title.alternativeSupport of school readiness for children with mental disability in the selected kindergarten in the region of Pilsenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis is dealing with support of the school readiness of children with mental disability in particular kindergarten in Pilsen region. This thesis is divided into two parts theoretical and practical one. Theoretical part contains four chapters. In these chapters we are dealing with mental disability, evolution of the child with and without mental disability, school maturity a readiness. Practical part contains casuistic reports, diagnostic sheets, evaluation of results of diagnostic research designed for the children with mental disability, interview with the teacher, methods and procedures which improves abilities and skills of the child. Collection of the data was performed by watching, interviewing, by the questionnaire and by overviewing of the advisory and medical documentation.en
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedmental disabilityen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedsupporten
dc.subject.translatedschool readinessen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketa Antosova-Bakalarska prace.PDFPlný text práce2,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Antosova VP.pdfPosudek vedoucího práce1,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Antosova OP.pdfPosudek oponenta práce1,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Antosova O.pdfPrůběh obhajoby práce361,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31666

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.