Název: | Prvky parkouru ve výuce TV na ZŠ |
Další názvy: | The elements of parkour in physical education at elementary school |
Autoři: | Boleček, Petr |
Vedoucí práce/školitel: | Charvát Luboš, Mgr. |
Oponent: | Šrámková Petra, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2018 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/31739 |
Klíčová slova: | parkour;motivace;školní tělesná výchova |
Klíčová slova v dalším jazyce: | parkour;motivation;school physical education |
Abstrakt: | Předmětem diplomové práce "Prvky parkouru ve výuce TV na ZŠ" je představit parkour jako pedagogický nástroj vhodný pro práci s mládeží a seznámit ji s některými technikami, jež lze zařadit do hodin školní TV. Možnosti zapojení budou zkoumány pomocí přímé intervence do hodin školní TV a následné ankety. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The subject of the diploma thesis "Elements of Parkour in TV Teaching at Primary Schools" is to introduce parkour as a pedagogical tool suitable for youth work and to present some techniques, that can be included into school physical education. The possibilities of engagement will be examined through direct intervention in school physical education lessons and subsequent questionnaire. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KTV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace - Prvky parkouru ve vyuce TV na ZS - Petr Bolecek.PDF | Plný text práce | 2,07 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bolecek P. - VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 127,18 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bolecek P. - OP.pdf | Posudek oponenta práce | 173,03 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bolecek P..pdf | Průběh obhajoby práce | 55,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/31739
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.