Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLupták Ľubomír, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorBartůňková, Kateřina
dc.contributor.refereeJurek Petr, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2018-1-8
dc.date.accessioned2019-03-15T10:15:25Z-
dc.date.available2016-6-30
dc.date.available2019-03-15T10:15:25Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2017-7-31
dc.identifier69960
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31957
dc.description.abstractPředložená práce nejprve pojednává o politickém marketingu a jeho nástrojích, následně představuje výzkumný design navržený A. Matuškovou, který ve své práci využiji. Přes analýzu volebního trhu před krajskými volbami v roce 2016 se dostanu až k praktické části své práce, která stojí na rozhovorech, které byly vedeny s předními politiky nebo s volebními šéfy zkoumaných subjektů. Výstup mé práce má představit nástroje politického marketingu, které strany na úrovni krajských voleb ve své kampani reálně využily.cs
dc.format150 s. (270 175 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpolitický marketingcs
dc.subjectkrajské volbycs
dc.subjectkrajská kampaňcs
dc.subjectčssdcs
dc.subjecttop09cs
dc.subjectčeská pirátská stranacs
dc.subjectkoalice pro plzeňský krajcs
dc.subjectodscs
dc.subjectksčmcs
dc.subjectspdcs
dc.subjectspocs
dc.subjectstancs
dc.subjectanalýza volebního trhucs
dc.subjectpolitická komunikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.titleKomparace volebních kampaní v plzeňských krajských volbách v roce 2016 (ANO 2011, ČSSD, ODS, TOP 09, KSČM, Koalice pro Plzeňský kraj)cs
dc.title.alternativeComparation of election campaigns in Pilsen regional elections in 2016 (ANO 2011, ČSSD, ODS, TOP 09, KSČM, Coalition for the Pilsen Region)en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programPolitologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented thesis first deals with political marketing and its tools, then represents a research model designed by A. Matušková, which I have used in my thesis. Through an analysis of the electoral market before the regional elections in 2016, I will get to the practical part of my thesis, which is based on interviews conducted with leading politicians or with the heads of election teams of the research subjects. The output of my thesis is to introduce the tools of political marketing that the parties at the regional election level have actually used in their campaigns.en
dc.subject.translatedpolitical marketingen
dc.subject.translatedregional electionsen
dc.subject.translatedregional campaignen
dc.subject.translatedčssden
dc.subject.translatedtop09en
dc.subject.translatedczech piracy partyen
dc.subject.translatedcoalition for the pilsen regionen
dc.subject.translatedodsen
dc.subject.translatedksčmen
dc.subject.translatedspden
dc.subject.translatedspoen
dc.subject.translatedstanen
dc.subject.translatedelectoral market analysisen
dc.subject.translatedpolitical communicationen
dc.subject.translatedadvertising.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Bartunkova.pdfPlný text práce1,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bartunkova_DP_ved.pdfPosudek vedoucího práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bartunkova-dp-pol-opo.pdfPosudek oponenta práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bartunkova.pdfPrůběh obhajoby práce375,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31957

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.