Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Mehnert Elke, Prof. Dr. phil. habil. | |
dc.contributor.author | Lukešová, Jana | |
dc.date.accepted | 2018-9-12 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:16:42Z | - |
dc.date.available | 2017-6-16 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:16:42Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-6-29 | |
dc.identifier | 74169 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/32129 | |
dc.description.abstract | V mé práci jsem se zabývala pohádkami, zejména lidovými pohádkami a jejich místem v životě dětí a dospělých. Nejprve jsem definovala pojmy "pohádky", "lidové pohádky" a "archetypy". Poté jsem se zabývala rozdílem mezi skutečným a pohádkovým světem a tím, jak na ně působí. Při této příležitosti jsem se také zabývala strachem u dětí a v pohádkách. V mé práci jsem také psala o učebních a vzdělávacích plánech používaných v mateřských školách. Právě proto jsem provedla testování v mateřské škole, kde jsem sledovala vnímání lidových pohádek u dětí a jejich reakce, zejména na pohádce "Žabí král". | cs |
dc.format | 52 s. (69 378 znaků), 8s. příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | de | de |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | děti a pohádky | cs |
dc.subject | národní pohádky | cs |
dc.subject | pohádky ve školce | cs |
dc.subject | učební a výchovné plány | cs |
dc.subject | psychologie | cs |
dc.title | Pozor děti, pozor pohádky. | cs |
dc.title.alternative | Attention children, attention fairy tales. | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | In my work I dealt with fairy tales, especially folk fairy-tales and with their position in lives of children and adults. At first I have defined the terms "fairy-tales", "folk-tales" and "archetypes". Then I have dealt with the difference between the real world and the world of fairy-tales and what kind of effect it has on them. On this occasion, I have also dealt with the fear that children feel when they read or hear fairy-tales. In my work, I also wrote about educational plans in nursery schools. Because of that, I made a research at nursery school, where I observed the children's perception of fairy-tales, their reactions, especially on the example of the fairy-tale "Frog King". | en |
dc.subject.translated | children and fairy-tales | en |
dc.subject.translated | folk-tales | en |
dc.subject.translated | fairy-tales in nursery school | en |
dc.subject.translated | educational plans | en |
dc.subject.translated | psychology | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Vorsicht Kinder! Vorsicht Marchen!.pdf | Plný text práce | 2,56 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lukesova_vp.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,18 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lukesova_op.pdf | Posudek oponenta práce | 1,42 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lukesova_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 325,66 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32129
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.