Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVáša Libor, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPoch, Dominik
dc.contributor.refereeVaněček Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-8-28
dc.date.accessioned2019-03-15T10:17:51Z-
dc.date.available2017-10-10
dc.date.available2019-03-15T10:17:51Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-6-28
dc.identifier75907
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32280
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o problematice tvorby 3D animací. Popisuje základní používané principy a metody v celém procesu. Cílem práce je nalézt řešení, které bude vyžadovat minimální vložené náklady na jednotlivé dílčí kroky animačního procesu. Z tohoto důvodu budou vyzkoušeny různé techniky pro snímání objektu v trojrozměrném prostoru s ohledem na poměr cena/výkon. Zaměřeno je především na zařízení Microsoft Kinect, které je hojně používané i v domácnostech, majoritně jako součást herních konzolí Xbox. Z důvodu vyzkoušení principů a metod používaných při tvorbě animací je součástí práce návrh a implementace programů, které provedou uživatele jednotlivými fázemi tvorby trojrozměrných animací. Na závěr bude představen přehrávač umožňující zpracování komprimované animace pomocí vytvořené kompresní funkce.cs
dc.format51 s. (70 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectregistracecs
dc.subject3d objektcs
dc.subjectmapovánícs
dc.subjectanimacecs
dc.subjectfotogrammetriecs
dc.subjectkinectcs
dc.titleSkenování animací lidských obličejů zařízením MS Kinectcs
dc.title.alternativeScanning of human face animations using MS Kinecten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis discusses an issue of creation of 3D animations. It describes basic principles and methods used throughout the entire animation process. The main goal of the thesis is to find a solution which requires to put minimal amount of expenses in each substep of the animation process. For this reason, different techniques for scanning in threedimensional space will be tested with respect to the best possible price/performance ratio. The thesis is deeply focused on Microsoft Kinect, which is widely used in households, mostly as part of Xbox game consoles. The next part of the thesis desings and implements programs which lead a user through each single stage of creation of three-dimensional animations to test the principles and methods used in the animation process. Finally, a player, which processes compressed animations using a created compression function, will be introduced.en
dc.subject.translatedregistrationen
dc.subject.translated3d objecten
dc.subject.translatedmappingen
dc.subject.translatedanimationen
dc.subject.translatedphotogrammetryen
dc.subject.translatedkinecten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarska-prace.pdfPlný text práce3,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A15B0111P posudek.pdfPosudek oponenta práce326,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A15B0111P hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce212,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A15B0111P obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce87,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32280

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.