Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJežek Jiří, Doc. RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorValina, Michael
dc.contributor.refereeMatušková Alena, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2018-6-4
dc.date.accessioned2019-03-15T10:17:59Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2019-03-15T10:17:59Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier70664
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32288
dc.description.abstractTato bakalářská práce zkoumá vývoj maloobchodní sítě v centru města Klatovy po roce 1989. Teoretická část práce se zabývá vývojem maloobchodu a maloobchodní sítě v České republice po roce 1989, a problémem atraktivity center měst a možnostmi zatraktivnění. V praktické části je porovnán stav maloobchodní sítě v centru Klatov v letech 1989 a 2017. Důležitou částí je dotazníkové šetření prováděné mezi maloobchodníky, zaměřené především na vliv velkoplošných maloobchodních jednotek a také na to jak vnímají atraktivitu středu města a co by bylo případně možné udělat pro její zlepšení. Na základě výsledků, jsou poté navrhovány možnosti pro zlepšení atraktivity.cs
dc.format67 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=70664-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectklatovycs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectmaloobchodní síťcs
dc.subjectmaloobchodnícics
dc.subjectstřed městacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectatraktivita středu městacs
dc.titleVývoj maloobchodní sítě ve městě Klatovy po roce 1989cs
dc.title.alternativeDevelopment of retail network in Klatovy after 1989en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programGeografiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis examines the development of the retail network in the center of Klatovy after 1989. Focus of the theoretical part of the thesis is development of the retail and the retail network in the Czech Republic after 1989, and the problem of the attractiveness of the city centers and the possibilities of making it more attractive. The practical part of the thesis compares the state of the retail network in the center of Klatovy between 1989 and 2017. An important part is the questionnaire survey conducted between retailers focusing mainly on the influence of large retail units and also on how they perceive the attractiveness of the city center and what could possibly be done for its improvement. Based on the results, possible options for improving attractiveness are then proposed.en
dc.subject.translatedklatovyen
dc.subject.translatedretailen
dc.subject.translatedretail networken
dc.subject.translatedretailersen
dc.subject.translatedcity centeren
dc.subject.translatedquestionnaire surveyen
dc.subject.translatedattractiveness of the city centeren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BPValina.pdfPlný text práce1,91 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Valina.PDFPosudek vedoucího práce493,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Valina_0.PDFPosudek oponenta práce506,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Valina_1.PDFPrůběh obhajoby práce250,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32288

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.