Název: Projektové vyučování v matematice na I. stupni základní školy
Další názvy: Project works in Maths at primary school
Autoři: Eretová, Kristýna
Vedoucí práce/školitel: Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
Oponent: Coufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/32430
Klíčová slova: projektové vyučování;matematika;i. stupeň základní školy;dítě mladšího školního věku;historické hledisko matematiky;rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání;plánování projektu;tři projekty;realizace;reflexe.
Klíčová slova v dalším jazyce: project teaching;mathematics;first grade of primary school;child at younger school age;historical point of mathematics;the framework education program for primary education;the project planning;three projects;implementation of the projects;reflection.
Abstrakt: Diplomová práce ,,Projektové vyučování v matematice na I. stupni základní školy" je rozdělena na několik částí. První část se věnuje charakteristice dítěte mladšího školního věku z komplexního hlediska. Druhá část přibližuje výuku matematiky z historického hlediska a věnuje se hlavnímu dokumentu státní úrovně ve školství - Rámcovému vzdělávacímu programu pro základní vzdělávání. Ve třetí části jsou zpracované nejdůležitější informace o projektovém vyučování, jeho historie, slabé a silné stránky, principy i doporučení, jak postupovat při plánování projektu. Ve čtvrté části jsou navrženy tři projekty pro tři různé ročníky na I. stupni ZŠ, které je možné využít. Projekty jsou doplněny o postřehy z realizace projektů i o jejich reflexe.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis "Project Teaching in Mathematics at the First Grade of Primary School" is divided into several parts. The first part deals with the comprehensive characteristics of a child at younger school age. The second part approaches with the teaching of mathematics from the historical point of view and deals with the main state document applied for education the Framework education program for primary education. The third part includes the most important information on project teaching, its history, weaknesses and strengths, principles and recommendations on how to proceed with the project planning. In the fourth part there are proposed three projects for three different grades that can be used at the first grade of primary school. The projects are supplemented with observations from the implementation of the projects and their reflection.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Eretova Kristyna.pdfPlný text práce5,67 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Eretova posudek565.pdfPosudek oponenta práce2,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni Eretova577.pdfPosudek vedoucího práce713,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Eretova602.pdfPrůběh obhajoby práce432,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32430

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.