Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŘeřicha Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPichlík, Milan
dc.contributor.refereeFreisleben Jaroslav, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-12
dc.date.accessioned2019-03-15T10:19:29Z-
dc.date.available2016-10-14
dc.date.available2019-03-15T10:19:29Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-18
dc.identifier70934
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32466
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce je zaměřená na pokročilé metody online marketingu, které mohou elektrotechnickým firmám pomoci při propagaci jejich produktů či služeb. Zkoumány jsou především metody facebookového, emailového a provizního marketingu. Dále se práce zaměřuje na tvorbu cílových stránek, jejich význam a návaznost na internetové reklamy. Na základě teoretických předpokladů je vytvořená sada cílových stránek týkající se servisu mobilních telefonů. Tyto stránky jsou následně podrobeny testům pomocí oční kamery. Práce dokazuje, že internetový marketing se stává stále více komplexnější disciplínou a i drobné změny na cílových stránkách mohou mít na výsledky marketingových kampaní velký dopad.cs
dc.format63 s (75 606 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectfacebook marketingcs
dc.subjectaffiliate marketingcs
dc.subjectemail marketingcs
dc.subjectlanding pagecs
dc.subjectteplotní mapycs
dc.subjectclvcs
dc.subjectmobilní marketingcs
dc.titleVyužití online marketingu v elektrotechnické firměcs
dc.title.alternativeOnline marketing and their use in an electrical manufacturing companyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on advanced online marketing methods which can help electrotechnical companies to promote their products or services. The methods of facebook, email and affiliate marketing are examined primarily. Furthermore, the thesis focuses on the creation of landing pages, their importance and their interlinking to internet advertising. Based on theoretical assumptions, a set of mobile phone service landing pages is created. These pages are then subjected to eye tracking tests. The work proves that internet marketing is becoming a more complex discipline and even minor changes on the site can have a big impact on the results of marketing campaigns.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedonline marketingen
dc.subject.translatedfacebook marketingen
dc.subject.translatedaffiliate marketingen
dc.subject.translatedemail marketingen
dc.subject.translatedlanding pageen
dc.subject.translatedheat mapsen
dc.subject.translatedclven
dc.subject.translatedmobile marketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KET)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Milan Pichlik - Vyuziti online marketingu v elektrotechnicke firme.pdfPlný text práce15,95 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
070934_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce358,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
070934_oponent.pdfPosudek oponenta práce293,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pichlik_OBH.jpgPrůběh obhajoby práce111,65 kBJPEGZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32466

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.