Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSova Martinovský Václav, Ing.
dc.contributor.authorReitmaier, Jan
dc.contributor.refereeNosková Marta, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-4
dc.date.accessioned2019-03-15T10:20:12Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:20:12Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74717
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32565
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřená na obchodní strategii společnosti Fortion Network. Práce je rozdělena na dvě části. V první teoretické části se soustředí na charakteristiku malých a středních podniků, B2B trh, analýzu konkurence, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzu a obchodní strategii. V druhé praktické části jsou poznatky z teoretické části aplikovány na Fortion Networks. Napřed je představena společnost a její služby. Poté je provedena analýza konkurence v oblasti managed serverů. Následují analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Z výstupů analýz je vytvořena SWOT analýza. V závěru je představena současná strategie, definovány cíle, navržené opatření pro dosažení cílů a zhodnocení současné a navržené strategie.cs
dc.format76 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvnější okolícs
dc.subjectvnitřní okolícs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectobchodní strategiecs
dc.titleObchodní strategie vybraného podnikucs
dc.title.alternativeBussines Strategy of an Opted Companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis is aimed on business strategy of Fortion Networks. The thesis is divided into two parts. The first theoretical part is focused on characteristics of the small and medium-sized enterprises, B2B market, analysis of business competition, the external and the internal environment analysis, SWOT analysis and business strategy. In the second practical part are pieces of knowledge of theoretical part applied on Fortion Networks. At first is introduced the company and its services. The second part consist of constructed the anaysis of business competition in managed market area. Then the thesis includes external and internal environment analysis. The SWOT analysis is generated from outputs. The thesis is finished by introduction of actual strategy, definition of goals and requirements for achieving goals and evaluation of actual and devised strategy.en
dc.subject.translatedexternal environmenten
dc.subject.translatedinternal environmenten
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translatedanalysis of business competitionen
dc.subject.translatedbusiness strategyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BPREITMAIERJAN.pdfPlný text práce1,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP-Reitmaier-OP.pdfPosudek oponenta práce544,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP-Reitmaier-VP.pdfPosudek vedoucího práce517,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Reitmaier - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce239,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32565

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.