Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorRothová, Eva
dc.contributor.authorPěchoučková, Šárka
dc.contributor.editorKrotký, Jan
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2019-05-06T08:04:30Z-
dc.date.available2019-05-06T08:04:30Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationKROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2018, č. 1.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/itev/
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/34518
dc.description.abstractV mateřské škole proběhla sonda, jejímž cílem bylo zjistit ve spojení s polytechnickou výchovou posun 5 - 6letých dětí v oblasti orientace v prostoru. Zúčastnilo se jí 10 dětí, které plnily celkem 10 úkolů. Experiment byl rozčleněn do tří fází. Každá aktivita byla hodnocena z hlediska orientace v prostoru a z hlediska zručnosti a technických dovedností. Na konci sondy byl zaznamenán u dětí výrazný kladný posun v oblasti orientace v prostoru.cs
dc.description.abstractV mateřské škole proběhla sonda, jejímž cílem bylo zjistit ve spojení s polytechnickou výchovou posun 5 - 6letých dětí v oblasti orientace v prostoru. Zúčastnilo se jí 10 dětí, které plnily celkem 10 úkolů. Experiment byl rozčleněn do tří fází. Každá aktivita byla hodnocena z hlediska orientace v prostoru a z hlediska zručnosti a technických dovedností. Na konci sondy byl zaznamenán u dětí výrazný kladný posun v oblasti orientace v prostoru.cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/PDF
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectpředmatematické představycs
dc.subjectpolytechnická výchovacs
dc.subjectmateřská školacs
dc.titleRozvíjení předmatematických představ prostřednictvím polytechnické výchovycs
dc.title.alternativeDeveloping pre-mathematical notions through polytechnic educationen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedIn the kindergarten, a probe was conducted to find out, in connection with polytechnic education, the movement of 5 - 6 year old children in space orientation. 10 children attended research trials, which performed a total of 10 tasks. The experiment was divided into three phases. Each activity was evaluated for orientation in space and skills and technical skills. At the end of the probe, a marked positive shift in the area of the space orientation was observed in children.en
dc.subject.translatedpre-mathematical notionsen
dc.subject.translatedpolytechnic educationen
dc.subject.translatednursery schoolen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2018)
Číslo 1 (2018)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Rothova.pdfPlný text251,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/34518

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.