Název: Rozvíjení předmatematických představ prostřednictvím polytechnické výchovy
Další názvy: Developing pre-mathematical notions through polytechnic education
Autoři: Rothová, Eva
Pěchoučková, Šárka
Citace zdrojového dokumentu: KROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2018, č. 1.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://olympiadatechniky.cz/itev/
http://hdl.handle.net/11025/34518
ISSN: 2571-2519
Klíčová slova: předmatematické představy;polytechnická výchova;mateřská škola
Klíčová slova v dalším jazyce: pre-mathematical notions;polytechnic education;nursery school
Abstrakt: V mateřské škole proběhla sonda, jejímž cílem bylo zjistit ve spojení s polytechnickou výchovou posun 5 - 6letých dětí v oblasti orientace v prostoru. Zúčastnilo se jí 10 dětí, které plnily celkem 10 úkolů. Experiment byl rozčleněn do tří fází. Každá aktivita byla hodnocena z hlediska orientace v prostoru a z hlediska zručnosti a technických dovedností. Na konci sondy byl zaznamenán u dětí výrazný kladný posun v oblasti orientace v prostoru.
V mateřské škole proběhla sonda, jejímž cílem bylo zjistit ve spojení s polytechnickou výchovou posun 5 - 6letých dětí v oblasti orientace v prostoru. Zúčastnilo se jí 10 dětí, které plnily celkem 10 úkolů. Experiment byl rozčleněn do tří fází. Každá aktivita byla hodnocena z hlediska orientace v prostoru a z hlediska zručnosti a technických dovedností. Na konci sondy byl zaznamenán u dětí výrazný kladný posun v oblasti orientace v prostoru.
Abstrakt v dalším jazyce: In the kindergarten, a probe was conducted to find out, in connection with polytechnic education, the movement of 5 - 6 year old children in space orientation. 10 children attended research trials, which performed a total of 10 tasks. The experiment was divided into three phases. Each activity was evaluated for orientation in space and skills and technical skills. At the end of the probe, a marked positive shift in the area of the space orientation was observed in children.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2018)
Číslo 1 (2018)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Rothova.pdfPlný text251,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/34518

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.