Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorPospíšilová, Linda
dc.date.accessioned2019-08-05T10:00:15Z-
dc.date.available2019-08-05T10:00:15Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationPOSPÍŠILOVÁ, L. Elektronické portfolio jako nástroj rozvoje autonomie a jazykových kompetencí vysokoškolských studentů ve výuce odborného anglického jazyka. In ICTE 2018 Information and Communication Technology in Education. Ostrava: University of Ostrava, 2018. s. 76-88. ISBN 978-80-7599-029-7.en
dc.identifier.isbn978-80-7599-029-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/34891
dc.description.abstractV dnešní době se stále častěji setkáváme s voláním po změně paradigmatu v oblasti vzdělávání. Těžiště se postupně přesouvá od vyučujících ke studentům, od obsahu ke znalostem a dovednostem, od memorování k aktivnímu učení a k rozvoji tzv. dovedností pro 21. století. V literatuře se také můžeme setkat s tvrzením, že tzv. blended learning se stává normou ne výjimkou. Dalšími trendy v současném vzdělávacím kontextu je pojem celoživotního vzdělávání, informální vzdělávání, tvorba osobního učebního prostředí a tzv. kurátorství obsahu. Podpora autonomního učení může být cestou k naplňování výše uvedených výzev a potřeb. V rámci výzkumu byl navržen a odpilotován učební cyklus podporující autonomní učení s využitím blended learning formou digitálního portfolia implementovaného ve výuce akademického anglického jazyka a to v průběhu třech let s aplikací konstrukčního výzkumu.cs
dc.format13 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherUniversity of Ostravaen
dc.relation.ispartofseriesICTE 2018 Information and Communication Technology in Educationen
dc.rightsPlný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům.cs
dc.rights© University of Ostravaen
dc.subjectdigitální portfoliocs
dc.subjectjazykové vzdělávánícs
dc.subjectautonomní učenícs
dc.subjectučební cykluscs
dc.subjectdůkazové portfoliocs
dc.subjectinformální učenícs
dc.subjectblended learningcs
dc.titleElektronické portfolio jako nástroj rozvoje autonomie a jazykových kompetencí vysokoškolských studentů ve výuce odborného anglického jazykacs
dc.title.alternativeDigital portfolio as a tool for development of self-directed learning and language competence in university students in the specific English subjectsen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessrestrictedAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedNowadays, there is a frequent call for paradigm shift in education heard. The centre is moving from a teacher to a learner, from content to knowledge and skills, from memorizing to active learning and the 21st century skill development. In literature we can encounter a claim that blended learning is becoming a norm and not just an exception. There can be more trends observed in current education, such as lifelong learning, informal education, learning on the go, personal learning environment (PLE) and a content curation. Enhancement of autonomous learning may represent a possible way towards answering the above mentioned needs and challenges. A learning cycle developing autonomous learning with use of blended learning and digital portfolio in language learning has been designed and piloted in the past three years. A method of design based research was applied.en
dc.subject.translateddigital portfolioen
dc.subject.translatedlanguage learningen
dc.subject.translatedself-directed learningen
dc.subject.translatedlearning cycleen
dc.subject.translatedevidence based portfolioen
dc.subject.translatedinformal learningen
dc.subject.translatedblended learningen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43925680
dc.project.IDSGS-2016-054/Hodnocení přínosu digitálního portfolia jako nástroje rozvoje autonomie a jazykových kompetencí VŠ studentůcs
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference papers (KVD)
OBD



Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/34891

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD