Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Pospíšilová, Linda | |
dc.date.accessioned | 2019-08-05T10:00:15Z | - |
dc.date.available | 2019-08-05T10:00:15Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | POSPÍŠILOVÁ, L. Elektronické portfolio jako nástroj rozvoje autonomie a jazykových kompetencí vysokoškolských studentů ve výuce odborného anglického jazyka. In ICTE 2018 Information and Communication Technology in Education. Ostrava: University of Ostrava, 2018. s. 76-88. ISBN 978-80-7599-029-7. | en |
dc.identifier.isbn | 978-80-7599-029-7 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/34891 | |
dc.description.abstract | V dnešní době se stále častěji setkáváme s voláním po změně paradigmatu v oblasti vzdělávání. Těžiště se postupně přesouvá od vyučujících ke studentům, od obsahu ke znalostem a dovednostem, od memorování k aktivnímu učení a k rozvoji tzv. dovedností pro 21. století. V literatuře se také můžeme setkat s tvrzením, že tzv. blended learning se stává normou ne výjimkou. Dalšími trendy v současném vzdělávacím kontextu je pojem celoživotního vzdělávání, informální vzdělávání, tvorba osobního učebního prostředí a tzv. kurátorství obsahu. Podpora autonomního učení může být cestou k naplňování výše uvedených výzev a potřeb. V rámci výzkumu byl navržen a odpilotován učební cyklus podporující autonomní učení s využitím blended learning formou digitálního portfolia implementovaného ve výuce akademického anglického jazyka a to v průběhu třech let s aplikací konstrukčního výzkumu. | cs |
dc.format | 13 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | University of Ostrava | en |
dc.relation.ispartofseries | ICTE 2018 Information and Communication Technology in Education | en |
dc.rights | Plný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům. | cs |
dc.rights | © University of Ostrava | en |
dc.subject | digitální portfolio | cs |
dc.subject | jazykové vzdělávání | cs |
dc.subject | autonomní učení | cs |
dc.subject | učební cyklus | cs |
dc.subject | důkazové portfolio | cs |
dc.subject | informální učení | cs |
dc.subject | blended learning | cs |
dc.title | Elektronické portfolio jako nástroj rozvoje autonomie a jazykových kompetencí vysokoškolských studentů ve výuce odborného anglického jazyka | cs |
dc.title.alternative | Digital portfolio as a tool for development of self-directed learning and language competence in university students in the specific English subjects | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | restrictedAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Nowadays, there is a frequent call for paradigm shift in education heard. The centre is moving from a teacher to a learner, from content to knowledge and skills, from memorizing to active learning and the 21st century skill development. In literature we can encounter a claim that blended learning is becoming a norm and not just an exception. There can be more trends observed in current education, such as lifelong learning, informal education, learning on the go, personal learning environment (PLE) and a content curation. Enhancement of autonomous learning may represent a possible way towards answering the above mentioned needs and challenges. A learning cycle developing autonomous learning with use of blended learning and digital portfolio in language learning has been designed and piloted in the past three years. A method of design based research was applied. | en |
dc.subject.translated | digital portfolio | en |
dc.subject.translated | language learning | en |
dc.subject.translated | self-directed learning | en |
dc.subject.translated | learning cycle | en |
dc.subject.translated | evidence based portfolio | en |
dc.subject.translated | informal learning | en |
dc.subject.translated | blended learning | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43925680 | |
dc.project.ID | SGS-2016-054/Hodnocení přínosu digitálního portfolia jako nástroje rozvoje autonomie a jazykových kompetencí VŠ studentů | cs |
Vyskytuje se v kolekcích: | Konferenční příspěvky / Conference papers (KVD) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/34891
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.