Název: | Cesty k inkluzi–a jak dál? |
Autoři: | Herrmann, Antonín |
Citace zdrojového dokumentu: | Perspektivy inkluzivního vzdělávání: Sborník příspěvků ze závěrečné konference pořádané v rámci projektu OPVV cesty k inkluzi, 2019, s. 32-37. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | https://cki.zcu.cz/export/sites/cki/dokumenty/Perspektivy-inkluzivniho-vzdelavani.pdf http://hdl.handle.net/11025/35920 |
ISBN: | 978-80-261-0905-1 |
Klíčová slova: | žák se speciálními vzdělávacími potřebami;podpůrná opatření;projektové zkušenosti |
Klíčová slova v dalším jazyce: | pupils with special educational needs;support measures;project experience |
Abstrakt: | Příspěvek představuje zkušenosti jedné z partnerských škol projektu Cesty k inkluzi s podporou inkluzivního vzdělávání v průběhu realizace tohoto projektu. Ohlíží se jak za pozitivními změnami, tak také formuluje rizika související s ukončením některých podpůrných nástrojů, které byly v rámci projektu úspěšně pilotně ověřovány, nejsou však dosud systémově dostupné a školám tak budou v jejich snaze poskytovat kvalitní vzdělávání pro všechny žáky citelně scházet. |
Práva: | © Roman Černík, Jiřina Novotná, Marie Slavíková, Romana Feiferlíková, Marie Dlouhá, Lucie Petříčková, Tereza Vágnerová, Antonín Herrmann, Josef Slowík - © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019 Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Herrmann.pdf | Plný text | 626,9 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/35920
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.