Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMoree, Dana
dc.contributor.editorSlowík, Josef
dc.contributor.editorKáňová, Šárka
dc.date.accessioned2019-11-18T10:25:41Z
dc.date.available2019-11-18T10:25:41Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationInkluzivní vzdělávání v souvislostech: Sborník příspěvků z konference Interim pořádané v rámci projektu OPVV cesty k inkluzi, 2019, s. 7-10.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0873-3
dc.identifier.urihttps://cki.zcu.cz/dokumenty/Sbornik_CKI-konference_interim.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/35932
dc.description.abstractPříspěvek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu zpracovaného pro OSF ČR jako ohlédnutí za zkušenostmi z prvního roku po zavedení inkluzivních opatření. Pohled výzkumníka je obohacen o konkrétní témata, která na pozadí inkluze vyvstávají v příbězích těch, kteří jsou vnímáni jako cílová skupina proinkluzivních opatření. V rámci této části příspěvku jsou využity zkušenosti s divadlem utlačovaných.cs
dc.description.sponsorshipOPVV Cesty k inkluzi (CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000166)cs
dc.format4 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Hynek Bureš, Roman Černík, Lenka Felcmanová, Vladimír Foist, Vlasta Hlaváčková, Šárka Káňová, Dana Moree, Josef Slowík, Zdeněk Svoboda, Jan Šiška, Ladislav Zilcher - © Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjectreformacs
dc.titleInkluze shora a zdolacs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedquality researchen
dc.subject.translatedreformen
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Inkluzivní vzdělávání v souvislostech 2019
Inkluzivní vzdělávání v souvislostech 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moree.pdfPlný text685,46 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/35932

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.