Title: The development of algorithmic thinking among the pupils of lower secondary schools
Authors: Fiala, Jan
Citation: KROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2019, č. 1, s. 68-72.
Issue Date: 2019
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: článek
article
URI: http://olympiadatechniky.cz/itev/
http://hdl.handle.net/11025/36143
ISSN: 2571-2519
Keywords: algoritmické myšlení;algoritmizace;gamifikace;programované učení;motivace
Keywords in different language: algorithmic thinking;algorithmization;gamification;programmed learning;motivation
Abstract: Článek nastiňuje výzkum, který se týkal procesu rozvoje algoritmického myšlení u žáků druhého stupně základní školy jako jedné z jejich digitálních kompetencí s pomocí programované výuky a gamifikace. Nastolená problematika je řešena pomocí sestavení komplexního souboru učebních materiálů a výukových aktivit (jak v digitálním prostředí, tak tzv. „unplugged“ aktivit) a částečným převedením výuky do virtuálního algoritmizačního prostředí speciálně navržené aplikace Prográmko.
Rights: © Západočeská univerzita v Plzni
Appears in Collections:Články / Articles (KVD)
Číslo 1 (2019)
Číslo 1 (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fiala.pdfPlný text556,76 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/36143

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.