Název: Vzťah učiteľov k obsahu technického vzdelávania na primárnom stupni školy
Autoři: Huľová, Zlatica
Citace zdrojového dokumentu: KROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2019, č. 1, s. 132-143.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://olympiadatechniky.cz/itev/
http://hdl.handle.net/11025/36156
ISSN: 2571-2519
Klíčová slova: vztah učitelů;technické vzdělávání;pracovní vzdělávání;obsahy vzdělávání;výsledky výzkumu;základní vzdělání
Klíčová slova v dalším jazyce: the relationship of teachers to education;Technical education;Technology and Work education;content of education;research findings;primary education
Abstrakt v dalším jazyce: Výskumná štúdia prináša čiastkové zistenia zo skúmania vzťahu učiteľov k obsahom technického vzdelávania v predmete Pracovné vyučovanie v primárnom vzdelávaní. Učitelia primárneho stupňa školy hodnotili poznanie vzdelávacieho obsahu pracovného vyučovania a vyjadrovali názory na dôležitosť k tematickým celkom zo vzdelávacej oblasti Človek a svet práce. Skúmanie vzťahu, meraný cez postoje učiteľov k tematickým celkom a témam v rámci tematických celkov v pracovnom vyučovaní vo 4. ročníku na primárnom stupni školy, vzhľadom na sociodemografické ukazovatele priniesli prekvapujúce zistenia, ktoré sú prezentované v čiastkových zisteniach, v diskusii a v záveroch štúdie.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2019)
Číslo 1 (2019)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Huľová.pdfPlný text595,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/36156

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.