Název: | The optimization of the driving power distribution between power units of the HEV powertrain based on the velocity profile |
Autoři: | Denk, P. Šika, Z. Steinbauer, P. Macek, J. Morkus, J. |
Citace zdrojového dokumentu: | Computational mechanics 2019: Proceedings of computational Mechanics 2019: 35th conference with international participation, p. 37-39. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/36273 |
ISBN: | 978-80-261-0889-4 |
Klíčová slova: | optimalizace;pohonná jednotka HEV;Hybrid Electric Vehicle;HEV;hybridní elektrické vozidlo;profil rychlosti |
Klíčová slova v dalším jazyce: | optimization;HEV powertrain;HEV;hybrid electric vehicle;velocity profile |
Práva: | © 2019 University of West Bohemia |
Vyskytuje se v kolekcích: | Computational mechanics 2019 Computational mechanics 2019 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Denk.pdf | Plný text | 382,01 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/36273
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.