Název: The optimization of the driving power distribution between power units of the HEV powertrain based on the velocity profile
Autoři: Denk, P.
Šika, Z.
Steinbauer, P.
Macek, J.
Morkus, J.
Citace zdrojového dokumentu: Computational mechanics 2019: Proceedings of computational Mechanics 2019: 35th conference with international participation, p. 37-39.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/36273
ISBN: 978-80-261-0889-4
Klíčová slova: optimalizace;pohonná jednotka HEV;Hybrid Electric Vehicle;HEV;hybridní elektrické vozidlo;profil rychlosti
Klíčová slova v dalším jazyce: optimization;HEV powertrain;HEV;hybrid electric vehicle;velocity profile
Práva: © 2019 University of West Bohemia
Vyskytuje se v kolekcích:Computational mechanics 2019
Computational mechanics 2019

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Denk.pdfPlný text382,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/36273

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.