Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kohout Jiří, Doc. Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Bernklauová, Kristýna | |
dc.date.accepted | 2019-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-17T13:40:17Z | - |
dc.date.available | 2017-6-9 | |
dc.date.available | 2020-07-17T13:40:17Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-4-29 | |
dc.identifier | 73483 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/37321 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá konceptuálními testy ve výuce fyziky. Je rozdělena do dvou částí - praktické a teoretické. Teoretická část se zabývá vznikem konceptuálních testů a jejich typy. Jsou zde vysvětleny pojmy spojené s konceptuální fyzikou.Jsou zmíněny testy, které byly v České republice verifikovány,a byl jejich pomocí realizován výzkum. V praktické části jsem použila část jednoho z konceptuálních testů a otestovala ji na školách. Praktická část obsahuje výsledky dat a celkové vyhodnocení průzkumu. | cs |
dc.format | 42 s. (62 549 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=73483 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | konceptuální fyzika | cs |
dc.subject | koncept | cs |
dc.subject | miskoncepce | cs |
dc.subject | prekoncepce | cs |
dc.title | Konceptuální testy ve výuce fyziky | cs |
dc.title.alternative | Conceptual tests in physics teaching | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor work deals with conceptual tests in the teaching of physics. It is divided into two parts - practical and theoretical. The theoretical part deals with the origin of conceptual tests and their typology. The terms linked with conceptual physics are explained in this part. The tests, which were verified in the Czech Republic as a part of the research, are also mentioned here. In the practical part, I used a part of one of conceptual tests and applied it at schools. The results of this preliminary research and its evaluation are presented in the final chapters of the thesis. | en |
dc.subject.translated | conceptual physics | en |
dc.subject.translated | concept | en |
dc.subject.translated | misconception | en |
dc.subject.translated | preconception | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Bernklauova-.pdf | Plný text práce | 1,47 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bernklauova hodnoceni735.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,89 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Oponentni posudek bakalarske prace Masopust Bernklauova.pdf | Posudek oponenta práce | 381,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Rauchova809.pdf | Průběh obhajoby práce | 278,41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/37321
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.