Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSimbartl Petr, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKubaňová, Petra
dc.contributor.refereeFadrhonc Jan, Mgr.
dc.date.accepted2019-6-14
dc.date.accessioned2020-07-17T13:40:17Z-
dc.date.available2018-6-11
dc.date.available2020-07-17T13:40:17Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-25
dc.identifier77226
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37322
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s projektovou výukou, zařazením pokusnických prací do rámcového vzdělávacího programu předškolního vzdělávání a představení zásobníku pokusů s vodou vhodných pro žáky předškolních zařízení a včetně metodického pokynu, seznamu pomůcek a materiálu, popisu pracovního postupu a doby realizace, včetně reflexe z ověření v praxi.cs
dc.format46 s., v s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=77226-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpokusycs
dc.subjectexperimentycs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectprojektová výukacs
dc.subjectpokusy s vodoucs
dc.subjectvodacs
dc.titlePokusnické práce pro děti předškolního věku - vodacs
dc.title.alternativeExperimental work for pre-school children - wateren
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to acquaint readers with the project-based learning and the incorporation of science experiments into the educational framework programme for pre-primary education. It pursues to introduce the collection of the water-related science experiments suitable for the pre-primary school pupils and includes methodological guidelines, lists of all tools and accessories, descriptions and times of realization, as well as notes and observations from their practice in the pre-primary school. In the final part conclusions are drawn based on the results of their verification in an educational practice.en
dc.subject.translatedexperimentsen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedproject-based learningen
dc.subject.translatedwater-related experimentsen
dc.subject.translatedwateren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarskaprace_Kubanova.pdfPlný text práce1,97 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni vedouciho bakalarskeprace-kubanova.pdfPosudek vedoucího práce164,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubanova oponent 2019.pdfPosudek oponenta práce219,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubanova protokol784.pdfPrůběh obhajoby práce295,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37322

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.