Název: Využití interaktivních materiálů při výuce žáků-cizinců
Další názvy: The use of interactive materials in teaching pupils-foreigners
Autoři: Otcová, Hana
Vedoucí práce/školitel: Rohlíková Lucie, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/37705
Klíčová slova: interaktivní materiály;cizinec na zš;žák-vietnamec;výuka;domácí příprava;digitální technologie;vzdělávání;soubor doporučení;information and communication technologies
Klíčová slova v dalším jazyce: interactive materials;foreign;vietnamese students;teaching;home preparation;foreign;digital technology;education;set of recommendations;information and communication technologies
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá možnostmi využití interaktivních materiálů ve výuce na základních školách pro žáky-cizince, především pro žáky vietnamské národnosti. Téma bylo zvoleno na základě osobní zkušenosti a jako podpora ostatních učitelů při práci s žáky-cizinci. Tato práce má poskytnout inspiraci pro využití interaktivních materiálů pro výuku i domácí přípravu žáků-cizinců, hlavně žáků vietnamské národnosti. Cílem diplomové práce bylo navrhnout soubor doporučení pro přípravu a používání interaktivních materiálů pro žáky-cizince, především pro žáky vietnamské národnosti. V rámci splnění tohoto cíle jsem na základě zpracování případových studií zaměřených na konkrétní vzdělávací potřeby vybraných žáků a specifika interaktivních materiálů, které používají ve výuce i domácí přípravě vytvořila soubor doporučení, který může být jednoduše modifikován pro jakékoliv žáky-cizince studující na základních školách v České republice. Tento soubor doporučení byl odzkoušen v praxi.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with the possibilities of using interactive materials in teaching at elementary schools for foreign students, especially for Vietnamese students. The theme was chosen based on personal experience and as a support for other teachers to work with foreign students. This thesis is intended to provide an inspiration for the use of interactive materials for teaching and home preparation of foreign students, mainly Vietnamese nationality students. The aim of the thesis was to propose a set of recommendations for the preparation and use of interactive materials for foreign students, especially for Vietnamese students. In order to achieve this goal, I have developed a set of recommendations based on case studies focused on the specific educational needs of selected students and the specifics of interactive materials that they use in teaching and home preparation, which can be easily modified for any foreigner studying at primary schools in the Czech Republic. This set of recommendations has been tested in practice..
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace__Otcova_Hana.pdfPlný text práce2,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni_DP_Hana_Otcova_2019.pdfPosudek vedoucího práce309,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek_DP_Otcova.pdfPosudek oponenta práce225,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Otcova protokol776.pdfPrůběh obhajoby práce264,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37705

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.