Název: Analýza negativní kampaně v soudobém českém prostředí
Další názvy: Analysis of the negative campaigning in contemporary Czech environment
Autoři: Hlaváček, Matěj
Vedoucí práce/školitel: Rosůlek Přemysl, Doc. PhDr. Ph.D.
Oponent: Krčál Petr, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/37727
Klíčová slova: negativní kampaň;facebook;twitter;sociální média;tradiční média;politika
Klíčová slova v dalším jazyce: negative campaigning;facebook;twitter;social media;traditional media;politics
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje negativní kampani během českých prezidentských voleb v roce 2018. Cílem práce je komparovat politickou kampaň v tradičních a v nových médiích a přináší poznatky v rozdílech mezi strategiemi a použitím negativní reklamy v těchto typech médiích. Pomocí analýzy jsou tedy komparovány příspěvky a výroky dvou kandidátů během druhého kola volebního kampaně. Tradiční média jsou prezentovány dvěma televizníma debatami v České televizi a na FTV Prima, nová média představují sociální sítě Twitter a Facebook. Pomocí analýzy těchto výroků a příspěvků, práce přináší ucelený přehled o rozdílech v politické kampani jednotlivých kandidátů. Výzkumné otázky práce se zabývají tím, zda obsah těchto dvou druhů médií se liší, či jejich obsah a strategie jsou totožné. Práce tak přináší ucelený přehled o negativní politické kampani druhého kola prezidentských voleb v roce 2018 na sociálních sítích a na televizních obrazovkách.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis is focused on the negative campaigning during the Czech presidential election in January 2018. The goal is to compare politic campaigning between traditional and new media and discover the essential differences in strategies and using of negative advertising in them. Using content analysis posts and statements of both candidates of the second phase are being compared. In analysis the traditional media are comprised of two television debates the first one on FTV Prima and the second one on Czech public television, the new media are contained social sites Twitter and Facebook. By analysis of posts and statements in this thesis there is comprehensive overview of differences in political advertising of individual candidates. The focus of research questions is on contrast of traditional and new media strategies and content.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hlavacek_DIPLOMOVA PRACE.pdfPlný text práce703,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Hlavacek_OPO.pdfPosudek oponenta práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol hodnoceni vskp DP Hlavacek VED.pdfPosudek vedoucího práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hlavacek.pdfPrůběh obhajoby práce373,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37727

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.