Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Reynaert Barbora, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Mallá, Eliška | |
dc.date.accepted | 2019-9-9 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-17T13:44:27Z | - |
dc.date.available | 2017-12-8 | |
dc.date.available | 2020-07-17T13:44:27Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-6-27 | |
dc.identifier | 76465 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/37743 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na výuku metodou CLIL na prvním stupni ZŠ. Zkoumá efektivitu touto metodou u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, vysokým intelektem a dobrými školními výsledky. Cílem je také zjistit, jak tito žáci na hodiny CLILu reagují, jak je prožívají. Současně také zjišťuje, zda některé metody a strategie CLILu pomáhají zkoumaným žákům dosáhnout obou cílů hodiny. Výzkumu se zúčastnili dva žáci - jeden s diagnostikovanou poruchou autistického spektra a druhý s poruchou pozornosti s hyperaktivitou a poruchami učení. Výzkumné hodiny probíhaly ve třetím ročníku v hodinách prvouky. | cs |
dc.format | 53 s. (124 472 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76465 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | výuka na 1. stupni | cs |
dc.subject | clil | cs |
dc.subject | anglický jazky | cs |
dc.subject | prvouka | cs |
dc.subject | porcuha autistického spektra | cs |
dc.subject | porucha pozornosti s hyperaktivitou | cs |
dc.subject | poruchy učení | cs |
dc.title | CLIL na prvním stupni základní školy | cs |
dc.title.alternative | CLIL at the primary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis is focused on the CLIL method at the primary school. It finds out the effectivity of this method for pupils with special needs, high intellect and good results. Next goal is also to find out how these pupils react on CLIL lessons, how they experience them. In the same time, it also tries to find out if some of the methods and strategies of CLIL help to pupils reach both lesson goals. Two pupils were chosen for the research - one who was diagnosed with autism spectrum disorders and second who was diagnosed with attention deficit hyperactivity disorder and learning disability. Research lessons were held in the third grade in science subject. | en |
dc.subject.translated | teaching at the primary school | en |
dc.subject.translated | clil | en |
dc.subject.translated | english | en |
dc.subject.translated | science subject | en |
dc.subject.translated | autism spectrum diorders | en |
dc.subject.translated | attention deficit hyperactivity disorder | en |
dc.subject.translated | learning disability | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace_Eliska Malla_2019.pdf | Plný text práce | 1,86 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pos_ved_Reyn_Malla.pdf | Posudek vedoucího práce | 442,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Obh_Malla.pdf | Průběh obhajoby práce | 394,87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
malla.pdf | Posudek oponenta práce | 1,81 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/37743
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.