Název: | Využití strategií kooperativního učení v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy |
Další názvy: | Implementing cooperative learning strategies in primary school English classes |
Autoři: | Ficenecová, Michaela |
Vedoucí práce/školitel: | Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/37745 |
Klíčová slova: | kooperativní učení;aktivní používání anglického jazyka;kooperativní skupina;konflikty ve skupinách;kooperativní struktury |
Klíčová slova v dalším jazyce: | cooperative learning;active usage of english language;cooperative group;cooperative structures |
Abstrakt: | Tato diplomová práce se zabývá strategiemi kooperativního učení v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy. V první kapitole jsou vyjmenována základní teoretická fakta. Dále jsou zde uvedeny výhody i nevýhody kooperativního učení. Diskutuje se zde také změna v roli učitele a žáka. Navrhuje konkrétní kooperativní struktury. Cílem práce bylo ověřit, zda používání kooperativního učení poskytuje žákům výhody. Pro získání dat byla použita metoda pozorování. Pozorování bylo uskutečněno ve třech hodinách anglického jazyka ve čtvrté třídě. Bylo hodnoceno naplnění kooperativních znaků a množství příležitostí k aktivnímu používání anglického jazyka. Formou dotazníku byl zjišťován názor žáků na kooperativní učení. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis deals with strategies of cooperative learning in English classes in primary school. Firstly the thesis recapitulate the fundamental theoretical facts. Furthermore the list of advantages and disadvantages is introduced. The changed teacher´s and pupil´s role is discussed. The thesis suggests particular cooperative structures. The goal of the thesis was to verify whether cooperative learning provide pupils with advantages. The research was carried out through observation. Three english classes were observed in class four. Realization of cooperative principles was evaluate.Questionnaire was used to discover the meaning of the children. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Ficenecova.pdf | Plný text práce | 1,81 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ficenecova_ved_kleck.pdf | Posudek vedoucího práce | 730,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pos_opon_Reyn_Ficenec.pdf | Posudek oponenta práce | 475,84 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Obh_Ficenecova.pdf | Průběh obhajoby práce | 404,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/37745
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.