Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPešková Michaela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorSzarowski, Martin
dc.date.accepted2019-9-12
dc.date.accessioned2020-07-17T13:46:00Z-
dc.date.available2017-12-9
dc.date.available2020-07-17T13:46:00Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-6-30
dc.identifier76369
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37879
dc.description.abstractPráce se zabývá teorií imagologie a mediální imagologií. Teorii se snaží aplikovat do středoškolského prostředí a to tak, aby odpovídala výstupům studentů v oblasti Mediální výchovy v rámci Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia. Práce operuje s představami, imagy a stereotypy o Rusku. Práce pracuje s dotazníkovým šetření, jež bylo provedeno na přelomu let 2018/2019. Těchto výsledků je využito v programovacím jazyce R: nadefinování slovníku, jehož je využíváno v textovém materiálu a jehož je aplikováno na onen textový materiál. Tento materiál poskytuje týdeník Reflex za rok 2017. Všechen materiál je orientován na Rusko.cs
dc.format82 s. (121 860 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectimagologiecs
dc.subjectmilan kunderacs
dc.subjectprogramovací jazyk rcs
dc.subjectmediální výchovacs
dc.subjectmedializacecs
dc.subjectstereotypycs
dc.titleObraz Ruska ve vybraném českém časopise za rok 2017cs
dc.title.alternativeAn image of Russia in a selected Czech magazine for 2017en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the theory of imagology and media imagology. The thesis tries to apply the theory to the secondary school environment so that it corresponds to the output of students in the field of Media Education within the Framework Education Program for High Schools. The thesis operates with the ideas, imags and stereotypes about Russia. The thesis works with questionnaire survey carried out at the turn of 2018/2019. These results are used in the programming language R: defining the dictionary, which is used in the text material and which is applied to the text material. This material is provided by the weekly Reflex for year 2017. All material is oriented to Russia.en
dc.subject.translatedimagologyen
dc.subject.translatedmilan kunderaen
dc.subject.translatedr programming languageen
dc.subject.translatedmedia educationen
dc.subject.translatedmedia coverageen
dc.subject.translatedstereotypesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRF)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Martin_Szarowski.pdfPlný text práce2,74 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_ved_Pesk_Szarowski.pdfPosudek vedoucího práce928,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_opon_Art_Szarowski.pdfPosudek oponenta práce708,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obh_Szarowski.pdfPrůběh obhajoby práce381,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37879

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.