Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHöppnerová Věra, Prof. PhDr. DrSc.
dc.contributor.authorPoklopová, Zuzana
dc.date.accepted2019-6-13
dc.date.accessioned2020-07-17T13:47:11Z-
dc.date.available2018-6-14
dc.date.available2020-07-17T13:47:11Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-30
dc.identifier77132
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38047
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá vizuáliemi, které reprezentují nějaký gramatický jev. Práce je rozdělená do dvou částí - teoretická část a praktická část. Teoretická část vysvětluje výhody vizualizace při učení a také to, jak by mohla pomoci při procesu učení. Největší důraz je kladen na přídavné jméno vizuální (např. vizuální vnímání, vizuální typ učení). Hlavním úkolem praktické časti bylo zjistit, jestli je nějakým způsobem gramatika znázorněna ve zkoumaných učebnicích německého jazyka. Pokud ano, tak které gramatické jevy jsou znázorněny a kolik vizuálií lze najít v těchto zkoumaných učebnicích. Práce se také zabývá gramatickými jevy, které se vizualizují nejvíce.cs
dc.format65 s. (82 283 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvizualizacecs
dc.subjectgramatikacs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectučenícs
dc.subjectpamětcs
dc.subjectvnímánícs
dc.titleVizualizace gramatiky ve výucecs
dc.title.alternativeVisualisation of grammar in educationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the pictures, which represent some grammatical phenomenon. This work is divided into two parts - theoretical and practical part. The theoretical part explains the advantages of visualization for teaching and learning, how it could be helpful during the learning process. It concentrates more closely on the adjective visual (e.g. visual perception, visual learning type). The main goal of the practical part was to find out if the grammar is somehow visualized in particular German textbooks. If so, then which specific grammatical phenomena are visualized and how much of these visualizations occur in each of the researched textbooks. This thesis is also concerned with the phenomena, which are visualized the most.en
dc.title.otherVisualisierung der Grammatik im Unterrichtde
dc.subject.translatedvisualizationen
dc.subject.translatedgrammaren
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedlearningen
dc.subject.translatedmemoryen
dc.subject.translatedperceptionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Poklopova BP.pdfPlný text práce2,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poklopova_VP.pdfPosudek vedoucího práce88,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poklopova_OP.pdfPosudek oponenta práce83,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poklopova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce426,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38047

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.