Název: | Kurz perioperační péče pro studenty |
Další názvy: | Course of Peri-operative Care for students |
Autoři: | Drápelová, Blanka |
Vedoucí práce/školitel: | Ratislavová Kateřina, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Bejvančická Petra, PhDr. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/38615 |
Klíčová slova: | sterilizace;dezinfekce;e-learning;perioperační;chirurgické nástroje;asepse |
Klíčová slova v dalším jazyce: | sterilization;dezinfektion;e-learning;perioperative;surgical instruments;asepse |
Abstrakt: | Předmětem mé diplomové práce je umožnit seznámení studentům oboru Všeobecná sestra a Porodní asistentka s oborem perioperační péče. Kurz je určen pro podporu výuky studentů v oboru perioperační péče. V diplomové práci jsem jako výukovou metodu zvolila e-learning. E-learning je moderní vzdělávací proces, který využívá komunikační a informační technologie k distribuci studijního obsahu. V teoretické části jsem se zabývala vytvořením e-learningového kurzu, vstupního a výstupního dotazníku. V rámci projektu inovace oboru perioperační péče bylo natočeno video o práci sester na operačním sále, financováno z projektu č. VS-18-006. V empirické části byla vyhodnocena evaluace e-learningového kurzu jako studijní opory pro studenty Fakulty zdravotnických studií. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The purpose of my thesis is to allow students of the General Nurse and Midwife majors to familiarize with perioperative care. In the thesis project, e-learning was selected as the teaching method. E-learning is a modern learning process which uses communication and information technology to distribute the study content. The theoretical part includes the preparation of the e-learning course as well as the initial and final questionnaires. The project of innovation in perioperative care included the making of a video about the responsibilities of the nurse in the operating theater; the video was funded from Project VS-18-006. The empirical part presents an evaluation of the e-learning course as a study resource for students of the Faculty of Health Studies. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KOS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Drapelova.pdf | Plný text práce | 1,38 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
DRAPELOVA ODP.pdf | Posudek oponenta práce | 1,05 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
DRAPELOVA VDP.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,23 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Drapelova Blanka, Bc..pdf | Průběh obhajoby práce | 489,4 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/38615
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.