Název: Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Další názvy: Business plan for introducing new product/service to the market.
Autoři: Kejha, Josef
Vedoucí práce/školitel: Taušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
Oponent: Čížek Petr, Ing. Ph.D., MA
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38836
Klíčová slova: podnikatelský plán;služba;finanční analýza;dotazník
Klíčová slova v dalším jazyce: business plan;service;financial analysis;questionnaire
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu pro zavedení nové služby na trh. První část popisuje jednotlivé analýzy a metody použité v druhé části práce. V rámci sestaveného podnikatelského plánu nejprve dochází k představení podnikatelského záměru, popisu podniku, nastavení jeho strategie a zadání cílů. Co se týče služby podniku, podnik bude uspořádávat překážkové běhy různého charakteru a obtížnosti.Praktická část práce dále pokračuje analýzou trhu. Zde byla provedena PEST analýza, analýza konkurence Porterovým modelem pěti sil a dotazníkový průzkum. Dále následuje marketingový plán. V rámci něho jsou představeny služby, které bude společnost nabízet. Marketingový plán je následován plánem finančním. Jeho části jsou například výpočty celkových počátečních nákladů, fixních nákladů, sestavení rozvahy, vyčíslení splátky úvěru a odpisy dlouhodobého majetku. Na závěr finančního plánu je spočítáno zhodnocení projektu a jeho výnosnost za jednotlivé roky. Poslední částí celé práce je vyhodnocení rizik projektu a jejich ošetření. Závěrem jsou spočítání některé důležité ekonomické ukazatele jako: bod zvratu, doba návratnosti projektu, čistá současná hodnota, index rentability. Na základě toho je projekt zhodnocen a doporučen k realizaci.
Abstrakt v dalším jazyce: The objective of this thesis is to create a business plan for the introduction of new service to the market. The first part describes, how the individual authors comment on the topic. Also descripts individual analyzes and methods used in the second part of the thesis. As a part of the business plan designed in the thesis, we can see description of a new company, its strategy and goals. Both short term and long term goals. Service of the company is organizing obstacle races. The target group will be both adults and children. The company will even try to reach companies and organize runs in teambuilding events. The practical part of the thesis continues with market analysis. Such as PEST, Porter's five forces model and questionnaire survey. Respondents were approached at several places in Brno. Then follows the marketing plan. Marketing Plan is followed by the Financial Plan. Its parts are for example: computational costs, fixed costs, balance sheets, credit repayments and depreciation of fixed assets. The last part of the thesis is the risk assessment of the project and their treatment. Based on all parts, the project is evaluated and recommended to perform.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bc. prace - Josef Kejha.pdfPlný text práce751,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Kejha_VP.pdfPosudek vedoucího práce237,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Kejha_OP.pdfPosudek oponenta práce124,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kejha - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce115,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38836

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.