Title: | Pohybové činnosti v přírodě pro děti od dvou do čtyř let |
Other Titles: | Nature activities for children from 2 to 4 years of age |
Authors: | Zvadová, Kateřina |
Advisor: | Kalistová Petra, Mgr. |
Referee: | Švátora Karel, Mgr. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/39116 |
Keywords: | pobyt v přírodě;pohyb v raném věku;děti v přírodě |
Keywords in different language: | nature;children in nature;sport games |
Abstract: | Bakalářská práce má název pohybové činnosti v přírodě pro děti od dvou do čtyř let. Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vytvořit soubor pohybových činností a her v přírodě, který bude ispirací ostatním učitelům. Soubor her jsem se snažila vytvořit, tak, aby se dal lehce modifikovat pro ostatní věkové kategorie. V práci jsem se také snažila poukázat na problém malého množství pobytu v přírodě. V práci jsem popsala základní zvláštnosti dětí v raném věku. |
Abstract in different language: | Bachelor thesis has the name of physical activity in nature for children from two to four years. The main aim of this bachelor thesis was to create a set of physical activities and games in nature, which will be inspiration to other teachers. I tried to create a set of games so that it could be easily modified for other ages. In my bachelor thesis, I also tried to point out the problem of small amount of stay in nature. In this work I described the basic peculiarities of children at an early age. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zvadova Katerina BP.pdf | Plný text práce | 131,82 MB | Adobe PDF | View/Open |
Zvadova K. - OP.pdf | Posudek oponenta práce | 167,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Zvadova K..pdf | Průběh obhajoby práce | 42,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Zvadova K. - VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 139,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/39116
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.