Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBenešová Daniela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKubeš, Jiří
dc.contributor.refereeSalcman Václav, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2019-9-12
dc.date.accessioned2020-08-24T11:41:52Z-
dc.date.available2018-8-21
dc.date.available2020-08-24T11:41:52Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-7-1
dc.identifier80256
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39117
dc.description.abstractTato práce řeší problém vlivu ideomotorické intervence v procesu senzomotorického učení (vliv představy pohybu v procesu jeho učení na základě smyslového vnímání). V první části bakalářské práce jsou shrnuty obecné poznatky důležité pro následující výzkumnou práci. Popsána byla motorika člověka, mentální trénink a neurofyziologie pohybové imaginace, motorická představivost a elektrodermální aktivita. Výzkum byl proveden formou testu rovnováhy. Vyhodnocením získaných výsledků jsme dospěli k závěru, že ideomotorická intervence má vliv na výkon v testu rovnováhy. U dvou porovnávaných skupin jsou z výzkumu patrné rozdíly.cs
dc.format40 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=80256-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsenzomotorické učenícs
dc.subjectideomotorická intervencecs
dc.subjectmotorická představivostcs
dc.subjectmotorická činnostcs
dc.subjecttestcs
dc.subjectelektrodermální aktivitacs
dc.titleVliv ideomotorické intervence v procesu senzomotorického učenícs
dc.title.alternativeInfluence of ideomotoric intervention in the process of sensomotor learningen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programTělesná výchova a sportcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work solves the problem of the influence of ideomotor intervention in the process of sensorimotor learning (influence of the notion of movement in the process of its learning based on sensory perception). The first part of the thesis summarizes the general knowledge important for the following research work. Human motor skills, mental training and neurophysiology of motor imagination, motor imagination and electrodermal activity were described. The research was carried out in the form of a balance test. By evaluating the results obtained, we concluded that ideomotor intervention affects the performance of the balance test. There are differences between the two groups compared.en
dc.subject.translatedsensomotor learningen
dc.subject.translatedideomotoric interventionen
dc.subject.translatedmotor imaginationen
dc.subject.translatedelectrodermal activityen
dc.subject.translatedbalance testen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Jiri Kubes.pdfPlný text práce1,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubes J. - VP.pdfPosudek vedoucího práce142,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubes J. - OP.pdfPosudek oponenta práce140,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubes J..pdfPrůběh obhajoby práce68,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39117

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.