Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMach Petr, PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorVonásková, Kristýna
dc.date.accepted2019-9-3
dc.date.accessioned2020-08-24T11:42:44Z-
dc.date.available2017-12-2
dc.date.available2020-08-24T11:42:44Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-6-25
dc.identifier80732
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39208
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje analýze současného stavu předmětu technická výchova na 2. stupni základních škol na Hořovicku. Práce je členěna do dvou částí - teoretické a průzkumné části. Teoretická část je zaměřena na samotný předmět technické výchovy. Praktická část se zaměřuje na přístup škol na Hořovicku k předmětu technická výchova. Výzkum byl proveden na sedmi základních školách. Na jednotlivých školách jsem vedla rozhovory s učiteli, kteří technickou výchovu vyučují.cs
dc.format57 s. (83 385 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=80732-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecttechnická výchovacs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectvybavenost školycs
dc.titleSoučasný stav předmětu technická výchova na základních školách na Hořovickucs
dc.title.alternativeThe current state of the subject of technical education at elementary schools in Hořovice district.en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is devoted to the analysis of the current state of the subject of technical education on the second level of primary schools in Horovice region. The thesis is divided into two parts - theoretical and research part. The theoretical part is focused on the subject of technical education. The practical part focuses on the approach of schools in Horovice region to the subject of technical education. The research was conducted at seven primary schools. At the individual schools, I conducted interviews with teachers who teach technical education.en
dc.subject.translatedtechnical educationen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedschool equipmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kristyna Vonaskova, Diplomova prace, 2019.pdfPlný text práce2,22 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni vp Vonaskova opr.pdfPosudek vedoucího práce144,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vonaskova-oponent-dp-simbartl-2019-2.pdfPosudek oponenta práce198,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Vonaskova790.pdfPrůběh obhajoby práce382,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39208

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.