Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Mach Petr, PaedDr. CSc. | |
dc.contributor.author | Vonásková, Kristýna | |
dc.date.accepted | 2019-9-3 | |
dc.date.accessioned | 2020-08-24T11:42:44Z | - |
dc.date.available | 2017-12-2 | |
dc.date.available | 2020-08-24T11:42:44Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-6-25 | |
dc.identifier | 80732 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/39208 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se věnuje analýze současného stavu předmětu technická výchova na 2. stupni základních škol na Hořovicku. Práce je členěna do dvou částí - teoretické a průzkumné části. Teoretická část je zaměřena na samotný předmět technické výchovy. Praktická část se zaměřuje na přístup škol na Hořovicku k předmětu technická výchova. Výzkum byl proveden na sedmi základních školách. Na jednotlivých školách jsem vedla rozhovory s učiteli, kteří technickou výchovu vyučují. | cs |
dc.format | 57 s. (83 385 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=80732 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | technická výchova | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | dotazník | cs |
dc.subject | učitel | cs |
dc.subject | vybavenost školy | cs |
dc.title | Současný stav předmětu technická výchova na základních školách na Hořovicku | cs |
dc.title.alternative | The current state of the subject of technical education at elementary schools in Hořovice district. | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis is devoted to the analysis of the current state of the subject of technical education on the second level of primary schools in Horovice region. The thesis is divided into two parts - theoretical and research part. The theoretical part is focused on the subject of technical education. The practical part focuses on the approach of schools in Horovice region to the subject of technical education. The research was conducted at seven primary schools. At the individual schools, I conducted interviews with teachers who teach technical education. | en |
dc.subject.translated | technical education | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | questionnaire | en |
dc.subject.translated | teacher | en |
dc.subject.translated | school equipment | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Kristyna Vonaskova, Diplomova prace, 2019.pdf | Plný text práce | 2,22 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hodnoceni vp Vonaskova opr.pdf | Posudek vedoucího práce | 144,01 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vonaskova-oponent-dp-simbartl-2019-2.pdf | Posudek oponenta práce | 198,31 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Vonaskova790.pdf | Průběh obhajoby práce | 382,43 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39208
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.