Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorAubrecht Vojtěch, MgA.
dc.contributor.authorBinter, Tomáš
dc.contributor.refereeKopecký Václav, MgA.
dc.date.accepted2019-9-3
dc.date.accessioned2020-08-24T11:44:07Z-
dc.date.available2018-5-31
dc.date.available2020-08-24T11:44:07Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-7-31
dc.identifier77596
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39342
dc.description.abstractPráce zkoumá a reflektuje rozdílné možnosti narace fotografického a filmového média prostřednictvím inscenované fotografie. Fotografie a film jsou na první pohled blízké obory, zásadně se ale odlišují ve výrazových prostředcích. Jedním z důsledků je tak diametrálně odlišná schopnost vyprávění. Práce také konfrontuje podobu současné narativní fotografie a definuje její charakteristiky. Prostřednictvím fotografické publikace s názvem "Things left unsaid" pak aplikuje způsoby filmového vyprávění a záběrové skladby na skladbu fotografického souboru a definuje přednosti a limity obou médií.cs
dc.format35 s. (47 285 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectuměnícs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectfotografiecs
dc.subjectinscenovaná fotografiecs
dc.subjectnarativní fotografiecs
dc.subjectfilmcs
dc.subjectnaracecs
dc.subjectvýrazové prostředkycs
dc.subjectzáběrová skladbacs
dc.subjectsekvencecs
dc.titleReflexe média fotografiecs
dc.title.alternativeReflections on the medium of photographyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgA.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnaracs
dc.thesis.degree-programVýtvarná uměnícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedSubject of this thesis is to explore and reflect the differences in narrative in photography and film. Film and photography appear to be closely related, however, they differ greatly in form of their means of expression. This results in their diametrically opposed abilities of storytelling. The thesis also confronts manners of contemporary narrative photography and defines its character. Means of expression and shot composition rules used in film were applied directly to creation of a photography series in form of the photobook named "Things left unsaid". This helps to define virtues and limits of each media.en
dc.subject.translatedarten
dc.subject.translatedmediaen
dc.subject.translatedphotographyen
dc.subject.translatedstaged photographyen
dc.subject.translatednarrative photographyen
dc.subject.translatedfilmen
dc.subject.translatednarrationen
dc.subject.translatedmeans of expressionen
dc.subject.translatedshot compositionen
dc.subject.translatedsequenceen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_binter_tomas.pdfPlný text práce2,98 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Binter.pdfPosudek oponenta práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Binter_0.pdfPosudek vedoucího práce753,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Binter_1.pdfPrůběh obhajoby práce309,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39342

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.