Title: | Digitální technologie jako pomocník při studiu |
Other Titles: | Digital technologies' assistance during the learning process |
Authors: | Hudec, Ondřej |
Advisor: | Rohlíková Lucie, PhDr. Ph.D. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/39389 |
Keywords: | digitální technologie;aplikace;studium;styly učení;vysoká škola;time management;efektivní učení;komunikace |
Keywords in different language: | digital technologies;application;study;learning styles;college. time management;effective learning;communication |
Abstract: | Podstatou této diplomové práce je vypracovat kurz na téma Digitální technologie jako pomocník při studiu. Zaměřuje se tedy na styly učení a využívání digitálních technologií vysokoškolskými studenty za účelem omezení jejich neúspěšnosti ve studiu. Součástí je výzkumné šetření mezi devíti studenty Západočeské univerzity v Plzni, které pomocí rozhovorů zjišťuje, jaké digitální technologie při studiu využívají a jaké jim pomáhají. |
Abstract in different language: | The essence of this thesis is to develop an online course Digital technologies' assistance during the learning process. Hence, it focuses on learning styles and using digital technologies by undergraduate students in order to reduce their chances of failure in the study. It also includes a research among nine students of the University of West Bohemia in Pilsen, which uses interviews to find out what digital technologies they use and how they help them. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KVD) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
hudeco_DP.pdf | Plný text práce | 922,47 kB | Adobe PDF | View/Open |
hodnoceni_DP_Ondrej_Hudec_2019.pdf | Posudek vedoucího práce | 157,18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Posudek_DP_06_2019_Hudec.pdf | Posudek oponenta práce | 34,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Protokol Hudec818.pdf | Průběh obhajoby práce | 305,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/39389
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.