Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠebestová Denisa, Mgr.
dc.contributor.authorKučerová, Anna
dc.contributor.refereeHavlíčková Jana, Bc. M.B.A.
dc.date.accepted2019-6-3
dc.date.accessioned2020-08-24T11:45:18Z-
dc.date.available2018-9-4
dc.date.available2020-08-24T11:45:18Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-25
dc.identifier78042
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39479
dc.description.abstractCílem této práce je poskytnout čtenáři potřebné informace o jazyce reklamy, aplikovaném konkrétními vybranými společnostmi zabývajícími se kávou. Analýza je provedena na vzorových větách shromážděných z webových stránek společností a jejich sociálních sítí. Tyto dva způsoby si společnosti vybraly jako formu propagace svých produktů a služeb.cs
dc.format32 s. (57 579 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectjazyk reklamycs
dc.subjectreklama onlinecs
dc.subjectpropagace společnosti zabývající se kávoucs
dc.titleAdvertising a coffee company: Acase study of a coffee company highlighting the language elements of English language usage and interpretation.cs
dc.title.alternativeAdvertising a coffee company: Acase study of a coffee company highlighting the language elements of English language usage and interpretation.en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programFilologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe goal of this thesis is to provide the reader with information about advertising language, applied within the selected coffee companies. The analysis is done on model sentences that are extracted from the companies' websites and social networks, which they have chosen for promoting and advertising their products and services.en
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedadvertising languageen
dc.subject.translatedonline advertisingen
dc.subject.translatedadvertising a coffee companyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
FINAL - 24-4-Bakalarska prace-Anna-Kucerova.pdfPlný text práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kucerova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce675,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kucerova - oponent.pdfPosudek oponenta práce398,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kucerova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce303,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39479

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.