Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJanda Martin, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorEštok, Petr
dc.contributor.refereeŠevčík Jakub, Ing.
dc.date.accepted2020-7-29
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:32Z-
dc.date.available2019-10-4
dc.date.available2020-11-10T00:29:32Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-6-19
dc.identifier82138
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40189
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce je zaměřena na vyhodnocení a zpracování dat z tachografu získaných během jízdy parciálního trolejbusu Škoda 26Tr a analýzu trati, kterou během jízdy trolejbus projel. V první části jsou uvedeny základní parametry trolejbusu a stručně popsány možnosti určení polohy a zpracování výškopisných dat. Ve druhé části jsou popisy algoritmů pro zpracování dat z GPS lokátoru, obou tachografů a počítadla cestujících. Kromě jednotlivých skriptů jsou zde uvedeny i dva postupy, kterými lze získat vstupní data pro simulátor, a to i v případě chybějících dat z GPS lokátoru pro konkrétní průjezd. Třetí část popisuje simulátor a výsledky simulace.cs
dc.format52 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectanalýza výškopisucs
dc.subjecthybridní trolejbuscs
dc.subjectmatlabcs
dc.subjectnadmořská výškacs
dc.subjectodpor sklonucs
dc.subjectparciální trolejbuscs
dc.subjectsimulátorcs
dc.subjectškoda 26trcs
dc.subjectvozidlový odporcs
dc.titleSimulační model elektrického vozidlacs
dc.title.alternativeSimulation model of electric vehicleen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.thesis.degree-programAplikovaná elektrotechnikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented diploma thesis is focused on the evaluation and processing of data from the tachograph obtained during the ride of the partial trolleybus Škoda 26Tr and the analysis of the track which the trolleybus passed during the ride. In the first part, the basic parameters of the trolleybus are given and the possibilities of determining the position and processing of elevation data are briefly described. The second part describes the algorithms for processing data from the GPS locator, both tachographs and passenger counters. In addition to the individual scripts, there are also two procedures that can be used to obtain input data for the simulator, even in the case of missing data from the GPS locator for a specific passage. The third part describes the simulator and the simulation results.en
dc.subject.translatedaltitude analysisen
dc.subject.translatedhybrid trolleybusen
dc.subject.translatedmatlaben
dc.subject.translatedaltitudeen
dc.subject.translatedgradient resistanceen
dc.subject.translatedpartial trolleybusen
dc.subject.translatedsimulatoren
dc.subject.translatedškoda 26tren
dc.subject.translatedvehicle resistanceen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KEE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
EstokDp.pdfPlný text práce2,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
082138_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce900,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
082138_oponent.pdfPosudek oponenta práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
082138_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce86,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40189

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.