Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKomrska Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorGoran, Petr
dc.contributor.refereeStreit Luboš, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-7-27
dc.date.accessioned2020-11-10T00:31:38Z-
dc.date.available2019-10-4
dc.date.available2020-11-10T00:31:38Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-6-18
dc.identifier82287
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40652
dc.description.abstractPředkládaná práce je zaměřena na identifikaci jednoduchého modelu lithiové trakční baterie. Model byl stanoven na základě série měření bateriového článku. Měření zohledňovala zejména změny vybíjecího proudu a teploty. Na základě série provedených měření byl identifikován Théveninův model. Na sestaveném modelu elektrického vozu byly provedeny simulace spotřeb a dojezdů s modelem bateriového článku v závislosti na teplotě a metodice NEDC a WLTP.cs
dc.format59 s. (58119 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecttrakční lithiové bateriecs
dc.subjectelektrická vozidlacs
dc.subjectmatlabcs
dc.subjectsimulinkcs
dc.subjectmatematické modelovánícs
dc.subjectsimulacecs
dc.subjectnedccs
dc.subjectwltpcs
dc.subjectsoccs
dc.titleIdentifikace matematického modelu trakční bateriecs
dc.title.alternativeIdentification of traction battery mathematical modelen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented thesis is focused on the identification of a simple mathematic model of a lithium traction battery. The model was determined based on a series of battery cell measurements. The measurements mainly took into account changes in the discharge current and temperature. Based on a series of measurements, Thevenin's model was identified. On the assembled model of the electric vehicle, simulations of consumption and range were performed with the model of the battery cell depending on the temperature and the NEDC and WLTP test cycles.en
dc.subject.translatedtraction lithium batteryen
dc.subject.translatedelectric vehicleen
dc.subject.translatedmatlaben
dc.subject.translatedsimulinken
dc.subject.translatedmathematic modelen
dc.subject.translatedsimulationen
dc.subject.translatednedcen
dc.subject.translatedwltpen
dc.subject.translatedsocen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KEV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Identifikace_matematickeho_modelu_trakcni_baterie.pdfPlný text práce5,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
082287_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
082287_oponent.pdfPosudek oponenta práce909,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
082287_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce62,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40652

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.