Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Komrska Tomáš, Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Goran, Petr | |
dc.contributor.referee | Streit Luboš, Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2020-7-27 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:31:38Z | - |
dc.date.available | 2019-10-4 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:31:38Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-6-18 | |
dc.identifier | 82287 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/40652 | |
dc.description.abstract | Předkládaná práce je zaměřena na identifikaci jednoduchého modelu lithiové trakční baterie. Model byl stanoven na základě série měření bateriového článku. Měření zohledňovala zejména změny vybíjecího proudu a teploty. Na základě série provedených měření byl identifikován Théveninův model. Na sestaveném modelu elektrického vozu byly provedeny simulace spotřeb a dojezdů s modelem bateriového článku v závislosti na teplotě a metodice NEDC a WLTP. | cs |
dc.format | 59 s. (58119 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | trakční lithiové baterie | cs |
dc.subject | elektrická vozidla | cs |
dc.subject | matlab | cs |
dc.subject | simulink | cs |
dc.subject | matematické modelování | cs |
dc.subject | simulace | cs |
dc.subject | nedc | cs |
dc.subject | wltp | cs |
dc.subject | soc | cs |
dc.title | Identifikace matematického modelu trakční baterie | cs |
dc.title.alternative | Identification of traction battery mathematical model | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika a informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The presented thesis is focused on the identification of a simple mathematic model of a lithium traction battery. The model was determined based on a series of battery cell measurements. The measurements mainly took into account changes in the discharge current and temperature. Based on a series of measurements, Thevenin's model was identified. On the assembled model of the electric vehicle, simulations of consumption and range were performed with the model of the battery cell depending on the temperature and the NEDC and WLTP test cycles. | en |
dc.subject.translated | traction lithium battery | en |
dc.subject.translated | electric vehicle | en |
dc.subject.translated | matlab | en |
dc.subject.translated | simulink | en |
dc.subject.translated | mathematic model | en |
dc.subject.translated | simulation | en |
dc.subject.translated | nedc | en |
dc.subject.translated | wltp | en |
dc.subject.translated | soc | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KEV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Identifikace_matematickeho_modelu_trakcni_baterie.pdf | Plný text práce | 5,53 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
082287_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,02 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
082287_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 909,7 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
082287_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 62,91 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/40652
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.