Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodroužek Ladislav, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorProcházková, Tereza
dc.contributor.refereeStrouhal Lukáš, Mgr. et Bc. DiS., MBA
dc.date.accepted2020-6-16
dc.date.accessioned2020-11-10T00:32:17Z-
dc.date.available2019-6-14
dc.date.available2020-11-10T00:32:17Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-24
dc.identifier81376
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40749
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá využitím regionu Hořovicko jako zdroje v preprimární pedagogice a zjišťuje míru jeho využívání v dané oblasti. První část práce je založena teoreticky. Nachází se zde rozbor kurikula pro předškolní vzdělávání z hlediska regionu, problematika jeho vymezení i možné inspirace regionálního vzdělávání na základě zahraničních příkladů. Následuje charakteristika regionu Hořovicko, která poukazuje na jeho potencionál jako zdroje. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dat získaných z kvantitativního výzkumu z odpovědí dotazníků. Výzkum probíhal v mateřských školách v regionu Hořovicko.cs
dc.format56 s. (57 909 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectregioncs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectedukační zdrojcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.titleRegion Hořovicko jako edukační zdroj v preprimární pedagogicecs
dc.title.alternativeThe region Hořovicko as an educational resource in pre-primary pedagogyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the use of region Hořovicko as a source in pre-primary education and determines the extent of its use in the area. The first part of the thesis is theoretically based. There are an analysis of the curriculum for pre-school education in terms of the region, problems of its definition and possible inspiration of regional education based on foreign examples. This is followed by a characteristic of the Hořovicko region, which points to its potential as a source. The practical part is focused on the evaluation of data obtained from quantitative research form the questionnaire replies. The research was carried out in kindergartens in the Hořovicko region.en
dc.subject.translatedregionen
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatededucational resourceen
dc.subject.translatedquestionnaireen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Prochazkova.pdfPlný text práce3,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prochazkova VP.pdfPosudek vedoucího práce141,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prochazkova OP.pdfPosudek oponenta práce170,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prochazkova O.pdfPrůběh obhajoby práce28,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40749

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.