Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Honzíková Jarmila, Prof. PaedDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Jarábková, Lucie | |
dc.contributor.referee | Krotký Jan, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2020-6-12 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:32:26Z | - |
dc.date.available | 2018-10-26 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:32:26Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-4-15 | |
dc.identifier | 79677 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/40770 | |
dc.description.abstract | V diplomové práci se zabýváme badatelsky orientovanou výukou, která je v současnosti stále častěji zařazována i do výuky základních škol. Prolíná se napříč předměty, což vede k jejich popularitě a zájmu o ně. Je především zaměřena na zkvalitnění, přiblížení a upevňování znalostí probíraného učiva. Hravou formou přibližuje problematiku, podstatu nastalé situace. Vede žáky k přemýšlení, vlastní iniciativě, samostatné činnosti a tvořivosti. Tato výuka se odráží především ve větším zájmu o danou problematiku a zároveň rozvíjí kognitivní myšlení a kreativitu každého jedince. | cs |
dc.format | 93 s. (109 945 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=79677 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | bádání | cs |
dc.subject | pokusy | cs |
dc.subject | postup | cs |
dc.subject | pozorování | cs |
dc.subject | skupiny | cs |
dc.subject | výrobky | cs |
dc.subject | žáci | cs |
dc.title | Badatelsky orientovaná výuka technických předmětů na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Research-oriented education of technical subjects in elementary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with inquiry based instruction which is more common part of educational process at primary schools. In these days i it is very popular method because of it is connection whit other subjects. The inquiry based instruction extends pupils knowledges and they can remember schoolwork better. It uses playful from and guides pupils to thinking, initiative, activity and creativity. It develops individual cognitive abilities. | en |
dc.subject.translated | experiments | en |
dc.subject.translated | groups | en |
dc.subject.translated | observation | en |
dc.subject.translated | pupils | en |
dc.subject.translated | research | en |
dc.subject.translated | ware | en |
dc.subject.translated | workflow | en |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP Hanzelova Lucie.pdf | Plný text práce | 5,6 MB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 38,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 41,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Hanzelova protokol885.pdf | Průběh obhajoby práce | 309,3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/40770
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.