Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBrčáková Vladimíra, Mgr.
dc.contributor.authorCháberová, Jana
dc.contributor.refereeNovotný Jiří, Mgr.
dc.date.accepted2020-6-29
dc.date.accessioned2020-11-10T00:33:14Z-
dc.date.available2018-12-3
dc.date.available2020-11-10T00:33:14Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-3-9
dc.identifier80293
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40885
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá využitím metod kritického myšlení v hodinách literární výchovy na 1. stupni základní školy. V teoretické části je nastíněn pohled na kritické myšlení v obecné rovině a jeho využití napříč všemi předměty na základní škole a vysvětlení jednotlivých metody kritického myšlení, které lze využít v rámci hodin literární výchovy. V praktické části jsou zpracované dvě ukázkové hodiny z mé praxe, jejichž nedílnou součástí jsou metody kritického myšlení. Tato práce poukazuje na to, jaká pozitiva ve výuce, výchově a vzdělávání přináší právě zařazování inovativních metod, mezi které patří i metody kritického myšlení.cs
dc.format86 s., XI s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectliteraturacs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectkritické myšlenícs
dc.subjectinovacecs
dc.subjectškolacs
dc.subjectžákcs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectmetodikacs
dc.subjectukázkacs
dc.titleVyužití metod kritického myšlení ve výuce literární výchovy na 1. stupnics
dc.title.alternativeThe use of methods of critical thinking in the teaching of literature at elementary school.en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis addresses the use of critical thinking methods in the literary education at the first stage of the primary school. The theoretical part outlines the view of those methods in general and their use across all subjects in the primary school. The work also explains individual methods which can be used in literacy education lessons. There are two sample lessons in the practical part of this thesis where the critical thinking methods are the integral part of them. The work emphasizes the pros in teaching and education when innovative methods such as the critical thinking are applied.en
dc.subject.translatedliteratureen
dc.subject.translatedteachingen
dc.subject.translatedcritical thinkingen
dc.subject.translatedinnovationen
dc.subject.translatedschoolen
dc.subject.translatedpupilen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedmethodologyen
dc.subject.translateddemonstrationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Jana Chaberova.pdfPlný text práce4,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
chaberova_brcakova.pdfPosudek vedoucího práce46,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
chaberova_novotny.pdfPosudek oponenta práce58,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
chaberova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce62,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40885

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.