Title: Realizace dramatické výchovy v rámci základních škol v Plzni
Authors: Fialová, Zuzana
Advisor: Gažáková Eva, MgA. Ph.D.
Referee: Černík Roman, Mgr. et MgA.
Issue Date: 2020
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/41010
Keywords: dramatická výchova;povinný předmět;volitelný předmět;mimoškolní aktivita;zájmový kroužek;základní škola;výzkum;dotazník;vyhodnocení;výskyt dramatické výchovy.
Keywords in different language: drama education;compulsory subject;optional subject;extra-curricular activity;hobby;primary school;research;questionnaire;evaluation;presence of a drama education
Abstract: Ve své diplomové práci se zabývám realizací dramatické výchovy na základních školách v Plzni. Jakou formou se na těchto základních školách dramatická výchova vyskytuje. Zda se jedná o povinný předmět, volitelný předmět, nebo je dramatická výchova realizována v programu školní družiny, zda je mimoškolní aktivitou, zda se jedná o dramatickou výchovu jako zájmový kroužek v rámci školní družiny či základní školy nenabízejí žádnou z výše uvedených forem dramatické výchovy.
Abstract in different language: This diploma thesis deals with the topic of implementation of a drama education within the primary schools in Pilsen. It studies the form of the drama education and whether the subject belongs to compulsory or optional subjects. The survey also pursues the implementation of the subject within afterschool clubs or as an extra-curricular activity or a drama circle organized by the afterschool clubs. Some schools do not offer any of these forms of education.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KPG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP Fialova Zuzana 2020.pdfPlný text práce1,45 MBAdobe PDFView/Open
Fialova VP.pdfPosudek vedoucího práce172,16 kBAdobe PDFView/Open
Fialova OP.pdfPosudek oponenta práce113,58 kBAdobe PDFView/Open
Fialova O.pdfPrůběh obhajoby práce850,98 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/41010

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.