Title: Holistický přístup v ošetřovatelské péči
Other Titles: Holistic Approach in Nursing Care
Authors: Ježková, Věra
Advisor: Kravcová Kateřina, Mgr.
Referee: Vaňková Milena, Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2020
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/41018
Keywords: pacient;sestra;holistický přístup;ošetřovatelská péče
Keywords in different language: patient;nurse;holistic approach;nursing care
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou holistického přístupu v ošetřovatelské péči. První, teoretická část, se věnuje současnému holistickému ošetřovatelství, projekci holistického přístupu, dále lidským potřebám a podrobněji z holistického hlediska potřebám v ošetřovatelství. Je zde věnován prostor holismu v konceptuálním modelu, ošetřovatelské teorii, více potom je zmíněn přínos práce Joyce Evelyn Travellbee a Marjory Gordon. Praktická část obsahuje výsledky výzkumného šetření metodou dotazníků, kdy tyto byly laskavě vyplněny přímými příjemci ošetřovatelské péče, pacienty. Následuje diskuze a závěr.
Abstract in different language: This thesis delves into the matter of holistic approach in nursing. The first theoretical part gives insight into the current holistic nursing, projection of holistic approach, human needs and in more detail into the holistic approach to needs in nursing. A part is dedicated to holism in conceptual model, theory of nursing and mentions of Joyce Evelyn Travellbee and Marjory Gordon. Practical part consists of questionnaire results kindly filled in by direct patients. Then follows discussion and ending.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jezkova_Vera_VSK_BP.PDFPlný text práce1,38 MBAdobe PDFView/Open
JEZKOVA VP.pdfPosudek vedoucího práce323,73 kBAdobe PDFView/Open
JEZKOVA OP.pdfPosudek oponenta práce379,39 kBAdobe PDFView/Open
JEZKOVA.pdfPrůběh obhajoby práce1,42 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/41018

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.